Cum ar fi fost lumea fara Holocaust

Doar 2 idei scurte, pentru ca n-am chef de filosofii si argumente.

Populatia planetei ar fi fost, acum, in numar de 12 miliarde. Resursele ar fi fost de mult terminate.

Economia ar fi fost dominata de evrei. Tiganii ar fi reprezentat un sfert din populatia planetei.

Tragic, da, ca de fiecare data cand mor oameni, insa unele lucruri – chiar si cele care la o prima vedere par foarte rele – au si o parte buna, care, de obicei, din dorinta de a parea melodramatici, o ignoram.

 

2 Responses to “Cum ar fi fost lumea fara Holocaust”


  1. 1 forgotenangel Ianuarie 22, 2013 la 6:32 am

    …alta data nu mai fi asa sigura de ce poti gasi in mintea unui om…caci in final nici macar propriile limite nu le cunoastem…
    Multumesc pentru urare…mi-a luat cam mult timp sa iti raspund…ma bucur ca te bucura bucuria mea :))…daca as sti sigur ca nu incerc sa te calaresc la marele meu eveniment ai fi cu siguranta pe lista cu invitati…abia acum iti dai seama cine iti scrie mesajul…si ai un suras ascuns de perversa mica…care te surprinde si pe tine ca apare :p
    Poate candva undeva…take care

  2. 2 d3vilbabe Ianuarie 22, 2013 la 7:00 am

    What the fuck did i just read..? Mda. Mi-a luat vreo 10 minute sa ma prind cine e. Ma scuzi ca uitasem de existenta ta.🙂

    Anyway, da-mi voie sa cred ca, in continuare am dreptate, chiar daca inca nu o stii, pentru ca alaturarea unui mare eveniment cu o calareala mica e cam… in partea mea de pareri.🙂


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


