Si-au fost, odata, 2 neuroni…

Am ajuns, din pura intamplare, aici.

Eu: N-are nici un minim de ceva maneaua asta.
El: Si de ce continui sa te uiti la ea?
Eu: AM 2 neuroni pe care mi-e ciuda si vreau sa-i omor. Sa le arat eu cine e boss-ul!

3 Responses to “Si-au fost, odata, 2 neuroni…”


  1. 1 Luke Ianuarie 10, 2013 la 9:49 pm

    Cica un neuron singur ,in capul unui barbat.Vine altul si il intreaba :Ce faci aici? ….Pai ma plictisesc.Atunci hai la c0aiE ….ca acolo suntem toti.

  2. 2 d3vilbabe Ianuarie 12, 2013 la 2:49 pm

    Nu stiu daca ma crezi, da’ am citit comentariul tau cand am intrat pe blog ca sa caut un link spre un site de p0rn ptr care am scris, ca nu-l mai tineam minte=) Ca sa vezi sincronizare.

  3. 3 Luke Ianuarie 14, 2013 la 2:00 pm

    Gand la gand cu bucurie :)))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


