Si-am descoperit ce-i cu izolarea…

Mircea Miclea:

„Toate aceste mecanisme de prelucrare a informaţiei negative, stresante, operaţționalizează strategia de evitare cognitivă a stimulilor traumatici. Mircea Miclea plasează cele cinci mecanisme cognitive defensive pe un continuum, în funcţie de gradul de scotomizare şi distorsiune a situaţiei stresante.

În ordine descrescătoare, gradul lor de evitare cognitivă este urmatorul:

Negarea > Represia > Proiecţia > Raţționalizarea > Intelectualizarea/ Izolarea.”

1 Response to “Si-am descoperit ce-i cu izolarea…”


  1. 1 Luke Ianuarie 7, 2013 la 1:00 am

    Buha,imi suna prea cunoscut a Freud ,Hegel si …Ver Eecke(parca),care a combinat ideile la primii doi si a mai adaugat ceva .
    P.S. Si am avut dreptate :))(5 min mai tarziu) ,am gasit pe net asta ..http://ndpr.nd.edu/news/25047-denial-negation-and-the-forces-of-the-negative-freud-hegel-lacan-spitz-
    and-sophocles/
    P.S.S. Dupa cercetari amanuntite…. ,tipul e acuzat de plagiat :)) tocmai la „Psihologie cognitivă”
    P.S.3/Later 20 min)I-am citit cartea pe scribd,m-ai facut curios ,pare o lucrare de diploma .1000 de referinte la studii sau experimente facute de altii.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


