Si-a mai trecut un an…

2012 a fost, pentru mine, Apocalipsa mayasa a copilariei mele. Cam tarziu, ar spune unii, avand in vedere varsta mea, insa mie imi pare a fi prea devreme. Acum citeam posturile din urma cu doi ani si parca m-a luat dorul de visarea si nu neaparat inocenta, dar subiectele de interes de atunci. Acum, parca totul a devenit prea practic, iar mintii mele ii permit prea rar sa mai zboare, aiurea, prin lume si printre oameni.

Am trecut, in anul asta, la un alt nivel in viata, de care sunt nu mandra, dar la care, daca ma gandesc, ma umplu de o plenitudine sufleteasca, pe care imi e imposibil sa o definesc.

Pe plan profesional, am deschis AC-ul. In sfarsit, n-am mai vazut privirile ciudate si sarcastice ale celorlalti, atunci cand le spuneam ce lucrez, care reactionau „Ah, deci nu esti la o firma..”, dezamagiti parca si uitandu-se de sus. Acum, dupa ce am trecut in oficial, desi fac acelasi lucru, pentru ca AC-ul nu e un startup, cum spunea cineva aici, decat in acte, privirile s-au schimbat. Inca nu m-am hotarat in ce, insa, in mod sigur, nu mai sunt superioare.

Si creste AC-ul meu, cat altii in 7. Bine, asta si pentru ca, in ciuda zecilor de esecuri, am reusit sa gasesc niste oameni intr-adevar pasionati de ceea ce fac. Nu neaparat buni, insa care isi doresc sa fie mai buni si care incontinuu sunt dispusi sa invete. Cum ar fi, „sa crestem impreuna”. Si pe calea asta le multumesc si le arat aprecierea mea celor 3 pe care ma bazez, pentru ca sunt raritati. Si-o spun din experienta.

Si, parca nu ar fi fost indeajuns stres, m-am hotarat ca in 2013 sa ii construiesc si un fratior, mai mic, pe care sa il trimit la munca, sa-l faca pe asta mare si mai mare. Hehe, instinctul matern se materializeaza in cariera. Isn’t that nice?

Apoi, pe plan relational, m-am decis sa spun marele „Da”, celui mai bun dintre ei. Am incercat multe tipare de relatie si am discutat cu multi oameni, insa putini au fost cei cu care sa ma potrivesc mai mult de 60%. Acum am senzatia ca am depasit procentul asta si, dupa atatea experiente neplacute, sunt convinsa ca nici nu pot obtine mai multe de la viata. Ca-s eu sucita sau irealista, nu stiu. Ca e posibil sa nu mearga, asta stiu. Dar important e ca ne-am gasit 2 oameni care sa vrem sa o facem sa functioneze si care luptam pentru asta. Iar daca rezultatele n-au sa fie asa cum asteptam amandoi, cel putin castigam o experienta. Chiar placuta. Iubesc si, ce e mai important, ma simt iubita, de un om care nu isi lasa propriile frustrari sa ma afecteze, stiind ca si eu le am pe ale mele si ca nu pot sa am de-a face cu o cantitate in plus. La fel fac si eu: incerc sa mi le pastrez doar pentru mine, pe ale mele. Si sunt convinsa ca asta e reteta perfecta. Ramane sa o si testez. Oricum, in Septembrie cica, ne pregatim de ce nu am crezut, niciodata, ca am sa ma pregatesc. Sau na, speram. Mai vedem noi, pana atunci.

Cu scoala, sunt la cateva luni distanta de atestatul de libera practica. La anul, pe vremea asta, sper sa va pot da consiliere profesionala, doritorilor. Pana atunci, stiti unde ma gasiti, si fara oficialitati: pe mess, pe bloguri, la o cafea, promit sa-mi faca placere, intotdeauna, sa incerc sa va deslusesc psihicul si frustrarile si, cat mai pot, pana ce nu imi pune piedici codul deontologic, sa va spun si cum ati putea rezolva diferite probleme.

Social, in ciuda faptului ca pe alte planuri am crescut, aici am regresat. Mi-am redus cercul de cunostinte mult. Atat de mult, incat nici nu mai stiu cum ii cheama, pe multi care ma saluta. Totusi, mi-am pastrat 2-3 persoane dragi, care nu doar ca sunt printre cele mai bune, dar ma si accepta, cu bune, cu rele. La fel cum ii accept si eu. Nu sunt perfecta si nici ei si, tocmai pentru asta, ne impartasim imperfectiunile in momente placute. Pe altii, nu-i mai bag in seama. Ma plictisesc si ma agita, in acelasi timp, iar multi, prea multi, mi se par imaturi si mediocri. Sau poate nu ii inteleg eu, asa ca prefer sa ii evit, pe cat putinta. Si ma simt bine cu asta.

Emotional, am invatat sa imi controlez mult mai bine psihicul. Mult, mult mai bine. A fost nevoie ca, intai, sa uit toate metodele stiute, pentru ca, mai apoi, sa inventez altele noi. Rezultatul e minunat si, am observat ca, in ciuda faptului ca inca balansez intre stari, reusesc sa revin imediat la echilibru si sa gasesc solutia. Apoi, au inceput sa ma intereseze din ce in ce mai putine lucruri din afara lumii mele, ceea ce – oricat de ciudat ar parea – e bine. Pentru ca e liniste, iar aici eu sunt Stapana absoluta, asadar am controlul a ceea ce intra si ce iese. In schimb, am devenit mult mai practica. Nu-i dadeam dreptate, la inceputul anului, lui Augustin, atunci cand imi spunea ca singurul care trebuie sa te intereseze e binele tau. El vorbea despre bani, atunci, iar mie imi repugna ideea de a fi atat de slabi incat sa ne orientam spiritul doar spre latura economica. Intre timp, am invatat ca facerea de bine… nu-i bine, asa ca am inteles si perspectiva lui: fiecare cu ce-l doare, si, pe cat posibil, spre interesul propriu. Ca sunt bani, ca sunt atentii, ca sunt ganduri, n-are a face. Traim intr-o lume in care cei mai puternici sunt cei care stiu sa traga cea mai mare parte pe felia lor. Asta e, desi ideal e gresit, trebuie sa ne conformam.

Per total, a fost un an tare bun. Privind in urma, insa, observ ca fiecare an a fost mai bun decat precedentul. Si eu, si oamenii din jur, la fel. Evoluam, iar asta e cursul firesc al naturii, pana cand, conform curbei lui Gauss, incepe involutia. Nimic special, in afara faptului ca inca n-am ajuns in varful ei. Si ca mi-am luat o pisica.

3 Responses to “Si-a mai trecut un an…”


  1. 1 Razvan Decembrie 22, 2012 la 7:00 pm

    Felicitari…Sarbatori fericite alaturi de cei dragi !!!


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


