Insingurarea – maturitate sau patologic?

Vad, destul de des, in ultima vreme, o insingurare generala. Si spun vad pentru ca, asa cum bine stiti, observam la ceilalti ceea ce ne defineste pe noi, atat. Eu singura ma simt cel mai bine si asta e de mult, nu de acum, cam de cand am inceput sa scriu eu pe blogul asta – mecanism de aparare contra nevoii de baza de socializare. Dar am vazut si ieri, si azi, si maine cred ca am sa vad, oameni care isi declara insingurarea.

Ieri credeam ca e semn de maturitate. Astazi, in schimb, mi-am adus aminte de randurile lui Vlad Stroescu: „Insingurarea este primul semn de patologic”. Acum, nu stiu, sa cred dracusorul meu, de pe umar, care-mi spune ca-i a buna, sau un medic psihiatru? Oare suntem atat de multi bolnavi pe lumea asta?

Sau, poate, ar trebui schimbate si simptomele astea, pentru ca lumea evolueaza, iar tendinta generala e sa ne inchidem, cat mai mult cu putinta, intre 4 pereti, daca tot ni s-au pus la indemana metode de a comunica, fara sa fie nevoie sa iesim din carapacea noastra?

1 Response to “Insingurarea – maturitate sau patologic?”


  1. 1 mephala Decembrie 21, 2012 la 12:46 pm

    personal cred ca de la munca excesiva in forma cronica ni se trage. mi s-a frecat ridichea la munca suficient de mult incat nu mai am chef de nici o interactiune, doar sa ajung acasa si sa ma trantesc in pat, chiar daca e vineri seara, chiar daca e luni dimineata si tocmai m-am odihnit chipurile, doua zile.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


