Dota 2 keys

Blanka vrea „sa ajute comunitatea” si ofera 4 keys de Dota 2, cui are nevoie:

V7795-V2AD4-RAV8P
FZY5L-2GXZV-J4YPY
MQIZY-MTTNL-60A68
TGYFX-TQ5QN-8DI0F

Si mai are 7 invitatii, asa ca daca aveti nevoie de una, ma anuntati si ii spun. Eu raman la Dota 1, ca e mai pentru batrani, asa, cum e compul meu.

Spor la joaca!

3 Responses to “Dota 2 keys”


  1. 1 Bunzo0o Noiembrie 26, 2012 la 11:13 pm

    am vazut ca aia de la Computers game dau vreo 10000 de key gratis

  2. 2 d3vilbabe Noiembrie 26, 2012 la 11:14 pm

    Da, da’ ale mele sunt mai norocoase. :))

  3. 3 cms Noiembrie 29, 2012 la 1:17 am

    Am si eu 4 invite-uri si n-am ce face cu ele. Se pare ca imediat vor scoate Dota 2 din Beta si e inflatie de invites.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


