Esti altceva?

Victimele vând, Milos.

Victima este cea mai scumpã marfã în aceastã lume.

Victima simte ºi suferã cel mai mult.

Noi suntem victime, Milos.

Tu, eu, aceastã întreagã naþie este o victimã.

Suntem doar prea retardaþi sa intelegem asta.

Milos: Si nu vreau sã fiu o victimã din cauza asta.

Dar, Milos…

Eºti singurul în acest film
care nu este o victimã !

Din „A serbian film” pe care NU il recomand nimanui. Va garantez eu ca puteti trai si fara sa-l vedeti.

6 Responses to “Esti altceva?”


  1. 1 EsCa Noiembrie 13, 2012 la 3:31 pm

    You all going to die down here!

  2. 2 kOoDoO Noiembrie 13, 2012 la 5:22 pm

    Incepeti cu ala micu’ =)

  3. 3 d3vilbabe Noiembrie 14, 2012 la 1:24 am

    Si nu-ti pare rau de timpul pierdut, Koodoo?:)) Deci daca nu era faza asta, parca era mai „umana”, putin, imaginatia aluia care l-a gandit… Asa, mi-a distrus orice speranta pentru omenire…

  4. 4 kOoDoO Noiembrie 14, 2012 la 1:59 pm

    Pai, in mod sigur ti-ai ales filmul gresit pentru a nu iti distruge speranta in omenire. Ideea e ca actiunile de genul sunt reale, ceea ce e cel mai grav. Si e bun filmul, iti arata cum poate deveni un om cand e incercuit de altii. Si ca intotdeauna exista „un peste mai mare ca tine”. Mie mi-a placut filmul, spune o realitate.

  5. 5 d3vilbabe Noiembrie 17, 2012 la 7:05 am

    Drept, da’ unele realitati e mai bine sa le ignori. At least daca nu vrei sa te trezesti noaptea – cum am patit eu azi – gandindu-te la scene din el… Adica nu sa le ignori, da’ sa nu vezi cum sunt. Exact. As in „puteam trai si fara sa vad scene de pedofilie sau incest sau zoofilie sau necrofilie”…. Adica mnu, daca mai vrei sa ai o viata sexuala, cat de cat, mai bine nu.

  6. 6 kOoDoO Noiembrie 20, 2012 la 1:01 pm

    Eu stiu ca voi femeile va ganditi la toate tampeniile in timp ce, dar pentru noi barbatii sincer nu este o problema. Putem sa ne uitam vreo 6 ore la nasul lui Tonciu si apoi sa facem sex fara nici o problema.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


