Murphy is rampage!

[inside joke].

Aseara: „Mai, astazi ma culc devreme, ca maine trebuie sa ma duc de la 8 la ore.”
Azi-noapte, la 2: „Termin seria asta de articole, corectez ce mai e, trimit, si ma bag la somn”.
Azi-noapte la 4: „Gata, bag piciorul, ma duc la somn”.
Azi-noapte, la 4:30: „Nu pot sa adorm, fir-ar pacatele Sfintei Papadii. Mai bine mai muncesc putin decat sa o ard aiurea prin pat.”
Azi, la 7:30:”Hai mai repede, ca e 7:30!!!!1111″
El, nervos:”Hai”, cu privirea de „M-a pus dracu’ sa ma mut cu ea! Si ce frumos visam…”
In fata la Teo’s, dupa ce toata noaptea m-am plans ca mi se terminase cafeaua si am lucrat fara efectul cofeinei si cu doar o cafea la bord (blasfemie!!!): „Cafeaua asta are gust de ceapa, in mintea mea” N-avea, era foarte buna, da’ eram eu nebuna si se cunostea dupa ochii rosii.
Calc in vreo 3 balti, ma ud toata, ma duc la curs: „Pa puiu’, ma duc sa prind loc.”
Ca o mica sociopata cu ochii rosii ce sunt, ma asez undeva la mijloc, intr-un gol total in jurul meu, „suna clopotelul”, a.k.a vine cel mai plictisit prof din toata istoria UAIC. „Am noroc, in jurul meu e gol.”
Trec zece minute, deja ma concentram la quantile si interquantile, se deschide usa si intra o puzderie de omenire. Unde sa se aseze toata? In jurul meu, desigur… [Okay…]
Ma fac mica, ascult cum e cu decilele si incerc sa deslusesc din explicatiile greoaie pe care le dadea. Colega de care spuneam si postul trecut era mai plina de viata ca niciodata: hahaia, vorbea tare, etc. Asta vorbea incet, ea facea anturaj…
In pauza am iesit la tigara, mi s-a facut rau, am decis sa vin acasa.
Tup – Tup, prin ploaie, mergeam pe trotuar, cu basca trasa peste ochi, umerii incovoiati, vai de capul meu, ma feream de balti, imi taraiam cearcanele, cand deodata vad o roata oprindu-se langa piciorul meu.
Da ala geamul jos: „Da’ nu te uiti pe unde mergi?!?” urland la mine.
„Da’ pe trotuar eu tre’ sa ma uit dupa tine [insert random injuratura aici] sau tu dupa mine?! Ce [ insert random inj aici] cauti langa piciorul meu?!” No more lady, bag piciorul. La cat de plouata si la propriu si la figurat eram, numai de aparente nu-mi mai ardea. De febra, in schimb, da.
L-am lasat in plata Domnului, in timp ce facea pe masculul feroce din caldura masinii si mi-am continuat drumul.
Pe straduta pe care mergeam nu era trotuar. Treceau masini droaie, toate in viteza si toate prin gropi pline cu apa. Eu deja eram ciuciulete de la ploaie, ce mai contau cateva balti pe mine…
Ajung pe Sararie, sa ma duc la magazin sa-mi iau cafea: „Un regat pentru canapeaua mea din lounge!!!”
Stau 5-10-o infinitate de minute, asteptand sa prind loc sa traversez, ca semafoare nema pe acolo. Intr-un final, dupa ce am trecut de 2 ori prin Apocalipsa, vine o pauza de 2 masini si fug. La finalul pistei de alergat, o balta pe care, desigur, n-am vazut-o.
Intru in magazin, cumpar toate alea, si aici dureaza o vesnicie, inca 30 de metri pana acasa: Oh, the H-A-P-P-Y-N-E-S-S!!! Pe stilul „Give me a H!”.
Pe drum ma intalnesc cu al meu: „Ce batuta de soarta arati”. „Merci, si eu te iubesc…”
Ajung acasa, ma imbrac in haine comode, ma duc sa-mi trag 3 subtitrari la noua mea obsesie, X-Files, visand la momentul in care am sa ma bag la caldura, in pat…
Pe mess „Buna Oana, ai timp azi? Pentru ca mai este nevoie de…”
Hell, yeah! Murphy is rampage!
Lasa bre, am sa am timp de somn la batranete…

4 Responses to “Murphy is rampage!”


  1. 1 EsCa/Luke Octombrie 30, 2012 la 11:33 am

    Corectie …cand o sa mori o sa ai timp de odihna .
    P.M. Hey penis, nu hapiness.:))
    P.M.(S). O sa scriu cu Luke de acuma ,cum trollez si pe celelalte bloguri😛

  2. 2 EsCa/Luke Octombrie 30, 2012 la 12:02 pm

    Corectie ,vei avea ai timp de odihna cand o sa mori.
    P.S. Si e hey penis ,nu hapiness .:):)
    P.(M).S 2 De acum trollez cu Luke(nu skywalker ,ca is satul de poantele astea) ,ca sa stii .

  3. 4 Luke Octombrie 30, 2012 la 1:09 pm

    vezi ce e inneregula cu wordpressu’


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


