Eu n-am sa uit niciodata…

Prima mea amintire e undeva la aproximativ 2 ani, dintr-o camera de cresa intunecata, privind de dupa un pat cu zabrele in timp ce peste mine se aplecau mainile grase ale unei responsabile cu…ceva. Apoi si Zdreanta – un caine pentru care ma lasam convinsa sa merg la gradinita, dimineata, prin frig, in speranta ca poate – poate, am sa-l mai vad inca o data.

Apoi mi s-a intamplat copilaria, la fel ca tuturor, cu aceleasi cozi impletite prea strans si caturi de linii date la palma de invatatoare. Si-apoi adolescenta, cand am hotarat subit ca nu mai vreau cozi, tunzandu-ma zero, si ca fac revolutie si nu am sa mai accept niciodata sa foloseasca cineva linii in ceea ce ma priveste. Mai mult, in semn de protest, m-am hotarat nici eu sa nu mai trag linii atunci cand vine vorba de mine.

Si-apoi m-a lovit maturizarea si am cazut intr-o plutire prin bula mea, ferita de ceilalti, trecand prin viata ca un fel de frunza in caderea ei tomnatica spre trotuar. Daca ma plictiseam prea tare, mai luam contact cu cineva. Daca nu, scriam pe blog(uri).

Si-apoi am spus „Da”, pentru prima oara cu toata gura si fara sa ma eschivez. Si m-a lovit maturitatea a doua. Mi-am observat si primul rid, minuscul si mai mult de la problemele de vedere, da’ existent. Apoi m-am trezit ca vreau sa fiu iar copil, si m-am ascuns in spatele unui alt copil, ca si mine, copilarind amandoi. Si-un motan…

Si-acum stau eu si ma intreb, daca mi-as lasa iarasi parul lung, sa creasca in cozi, nu cumva el are sa-mi inghita toata bula, transformand-o intr-o jungla, prea grea sa o rostogolesc..?

3 Responses to “Eu n-am sa uit niciodata…”


  1. 1 EsCa Octombrie 15, 2012 la 3:44 pm

    Te-a lovit primul rid ?Zambesti cam putin .Conform studiilor efectuate de cercetatorii britanici (sic!) ,cand zambesti sau razi iti intareste tonusul muscular al fetei (si fibrele de colagen) …ergo mai putine riduri.Observa pe strada expresia faciala la femei (predispozitie spre depresie ) ai sa vezi ca aproape toate peste 30 de ani au colturile gurii in jos.
    P.S. Chestia e pe bune , pe „engleji” i-am bagat ca nu au nici o treaba cu asta ,doar imi place sa rad de ei.

  2. 3 mephala Octombrie 17, 2012 la 12:04 am

    „Si-acum stau eu si ma intreb, daca mi-as lasa iarasi parul lung, sa creasca in cozi, nu cumva el are sa-mi inghita toata bula, transformand-o intr-o jungla, prea grea sa o rostogolesc..?”

    Depinde de care parte a bulei o privesti in procesul de umplere. cine stie, ar putea fi primul pas catre evadare, pe sistemul:

    a se retine : best day EVER!!!


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


