Familie moderna

Acum vreo doua zile, in timp ce ma uitam dupa niste acuarele noi, ca mi-am terminat jumatate din cele vechi, langa mine s-a oprit un cuplu de aproximativ 30 de ani. Discutia pe care fara sa vreau, ca incercam sa mi le aleg mai repede si sa plec pen’ ca-mi era mie jena de jena lor, a fost halucinanta:

Ea: – Uite, hai sa-i luam lui Ionel acuarele, ca-s doar 6 lei!
El: – Pai n-are acasa? La ce sa-i iei?
Ea, lasand deja vocea mai jos: – Pai nu are verde si-i trebuie, hai, te rog, sa-i luam!
El, rastindu-se: – Pai la ce nu i-ai luat cu verde?!
Ea, lasand ochii in pamant: – Nu i-am luat si acum ii trebuie, hai, te rog frumos, ca-s doar 6 lei!
El, uitandu-se urat la ea: – Bai, n-auzi? Nu-i luam nimic! Trebuia sa-i iei cu verde!
Ea, pe punctul de a plange: – Hai, puiule, ca nu mai iau (ceva) si sa-i luam ca ii cere la scoala…
El: – Am zis ca nu!
Ea: – Uite, sunt si la 3 lei, macar asta sa i-o luam!
El, iritat la maxim, aproape tipand: – Ma, am zis ca nu! Esti proasta? Vrei sa ne certam?!

Am luat primul set care mi-a cazut in mana, am luat si o trusa de pensoane si am plecat. Mai tarziu, l-am vazut mergand putin aplecat pe spate, mandru si singur, indreptandu-se spre casa, ca un barbat adevarat, care si-a impus cuvantul. Nici nu se uita spre nevasta-sa, care era suparata si batuta de soarta in urma, la cativa pasi, impingand un cos de produse. Si nu, nu aveau acuarele in el…

5 Responses to “Familie moderna”


  1. 1 luvieere Septembrie 28, 2012 la 9:00 am

    Troll comment: some people don’t understand the chain of command😀

  2. 3 EsCa Septembrie 28, 2012 la 10:25 am

    Ramanea omul fara bani de bere :))

  3. 4 d3vilbabe Septembrie 28, 2012 la 10:31 am

    sa faca verde din albastru si galben, ce tot atatea mofturi. :))

  4. 5 chrisdunny Septembrie 28, 2012 la 8:40 pm

    Trebuia sa-i fu*i una’n cap cu acuarelele.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


