Intrebare intrebatoare

Eu tot am ramas fixata pe tipa cu textele alea si azi mi-am facut curaj sa intru in ele si sa le corectez, daca tot nu mai imi functioneaza creierasul sa scot texte, de la oboseala. Si na, textele ca textele. Da’ tipa asta a terminat Litere, la Cuza, la engleza. Las tipa si ma duc la adevarata problema.

Mai, e Litere. Ai compuneri, ai examene, ai licenta. Cumva tot vede un prof cum si ce scrii tu acolo. Iar fata asta face niste greseli de clasa a doua. In 8 pagini am gasit o singura virgula pusa corect! Mai, una singura! Iar la facultatea asta s-ar presupune ca tre’ sa stii macar sa scrii, nu?

In concluzie, m-a facut sa-mi ridic mari intrebari despre cum a terminat fata asta scoala si, mai ales, ce fel de facultate e asta, de ies de pe bancile ei studenti d-astia…

Si a doua intrebare: oare de ce singurii doi oameni pe care ii stiu sa fi terminat o facultate in engleza sunt amandoi din Vaslui si amandoi usor… cu lacune de logica? Sa nu le spun altfel. Hai ca primul stiu ca a tocit de a rupt. Cealalta cred ca si-a dat copy/paste de pe Google Translate la licenta. Acusi o vedem prim-ministru. Da’… E vreo moda, ceva, in Vaslui acolo, sa faci facultate in engleza? Pari mai destept la terminarea ei? De fapt ce zic si eu aici, ca la primul se uita ma-sa ca la Dumnezeu: „Crezi ca toata lumea e asa desteapa ca tine, ca sa termine o facultate in engleza?” Pai nu, ca doar aia de nivelul ala de desteptaciune se duc acolo. Aia intr-adevar destepti cand fac ceva, o fac cu scop.

Credeti ca gasiti rahatul cu mot de aur daca terminati in engleza? Da’ fuq? Faci o facultate in limba straina in momentul in care vrei sa pleci in afara, nu cand stai si o freci la rece aici. Nu? Zic si eu, in logica mea de om obosit.

Si 3, daca mi-o mosteni copilu’ pasiunile, o sa fie fata si vrea sa faca Litere, pe cuvantul meu ca ma duc cu ea la control de cate ori o veni acasa cu vreo nota mare. Asta daca n-o lua-o la controlat vreo unul inainte sa inceapa facultatea. Da’s sigura ca pana o ajunge fica-mea la facultate, se inventeaza ceva si in privinta asta.

0 Responses to “Intrebare intrebatoare”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


