Ne balacim in spuma, da’ cu lumina stinsa

Spune-se ca atunci cand stai intr-un cartier d-asta mai cu multa verdeata si vecini din varful claselor, s-ar presupune ca ai si niste conditii. Pen’ ca da, m-am mutat, cumva, prin Copou, vecina cu Nox, aci, ca sa ma duc sa-i fur tigarile noaptea… Pen’ ca…

Cel mai apropiat magazin non-stop e la 15 minute de mers pe jos. Cel mai apropiat magazin deschis duminica e la 10 minute de mers pe jos. Cand nu e gheata, ca daca-i gheata, adio tigari, ca te prinde dimineata si tu tot nu te-ai intors la caldura.

Cea mai apropiata strada luminata, noaptea, e Copoul. Care e la 15 minute de mers pe stradute in care nici lumina lunii nu intra. pe care sunt gropi de la santierul lui Nichita. Si in drum, treci pe strazi care au nu unul, da’ doua spitale. Pe langa case d-alea de le pui pe facebook, ca exemplu de arhitectura „waw”. Pe langa masini d-alea de costa dublul casutei tale. Pe langa zeci de case cu lumina stinsa si caini care latra a pustiu.

Si cum spunea si Dizi: „Mai, stai in Copou, ai verdeata, ai vecini d-aia pomposi, frate, da’ si ce muschi la picioare ai de la cat mergi…” Pen’ ca de pe Copou, n-ai transport spre partea dreapta a orasului. Vorba aia, doar n-o cobora spuma printre pamanteni.

Bre, eu stiu ca na, ai vila, ai si masina. Ca ar fi pacat sa nu. Stiu ca prea putin iti pasa de gropile de pe trotuare, hotii ascunsi dupa colturi, pietricelele care sar de sub papuci si scot zgomote sinistre cand tu orbecai sa ajungi undeva. Da’ bre, nu-ti pui si tu un bec in fata portii, ca sa vezi macar cine-ti sare gardul sa-ti fure cainele..?

in alta ordine de idei, am curte. Mare.😀 Si azi am vazut rasaritul de afara, in timp ce imi beiam cafeaua. Si am liniste, 2 pisici si vreo 2 catei urati. Nu-s ai mei, sunt ai vecinilor, da’ cred ca le place de mutra mea, ca imi fac si mie o vizita. Si net de la Clicknet, de nu-mi mai merge dota cu spike-uri. Si liniste, multa liniste. Si-un lounge in care statueta mea lucrata manual a Shivei sta la loc de cinste. Am zen. Pacat ca n-am lumina pe strazi si magazine, ca in rest, mai ca totul ar fi perfect.

0 Responses to “Ne balacim in spuma, da’ cu lumina stinsa”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


