Mhh?

E prima oara cand scriu despre asigurare CMR, da’ poate am vreun cunoscator printre cititorii blogului. Imi explica si mie, cineva, la ce e buna asigurarea asta? Pentru ca din ce vad, in lege, se exclude de la plata accidentelor, furtului si, in general, cam a tot ce ar avea sanse sa se intample. Si, in plus, nici nu plateste repararea bunurilor transportate… So? Cineva in domeniu? Ca mi se pare cea mai inutila polita posibila. Da’ poate ma insel eu, din moment ce te obliga legea sa o faci…

2 Responses to “Mhh?”


  1. 1 luvieere Septembrie 24, 2012 la 1:55 am

    „CMR acopera riscurile din momentul primirii marfii pana la predarea acesteia, fiind asigurate pierderea totala, partiala sau deteriorarea produselor care sunt transportate. Mai este inclusa si depasirea termenului de livrare.

    In ceea ce priveste furtul, exista mai multe situatii: unele companii asigura doar furtul prin efractie, altele acopera furtul integral sau partial, fiind specificat de cele mai multe ori ca si clauza suplimentara.”

    Sursa: http://www.asiguratorii.ro/alte-asigurari/asigurari-cmr.html

  2. 2 d3vilbabe Septembrie 24, 2012 la 2:03 am

    da, am gasit si eu articolul asta. da’ am mai gasit si altul care-ti rupe mintea cand vine vorba de excluderi…:/


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


