Loredana Salavastru – a nu se lucra cu ea!

Mi-am spus ca nu am sa fac asta, nu sunt razbunatoare si inteleg omul, de obicei. Dar cand nesimtirea depaseste orice limita, atunci trebuie luate niste masuri, ca sa nu se mai arda si altii. E prima oara si, sper eu ultima, cand fac asta, dar merita trecuta in memoria Google, pentru ca nesimtirea de genul acesta e… Nici nu am cuvinte sa o descriu – eu, redactor de atati ani. Pur si simplu sunt fara cuvinte. Daca nu ai rabdare sa citesti pana la capat, fac un rezumat: nu merita sa o angajati pe Loredana Salavastru, pentru ca e simpla pierdere de timp, de bani si de nervi. Aveti profilul ei de pe bestjobs aici, ca sa nu existe nici un dubiu in privinta identitatii sale.

Poveste:

Loredana Salavastru a fost colega de servici cu prietenul meu. Din oarecare motive, amandoi au parasit firma respectiva si domnisoara Loredana Salavastru isi cauta de lucru, desigur. A vorbit cu prietenul meu, sa colaboreze cu mine. Desigur, venind din partea lui, am inceput o colaborare.

Initial, Loredana Salavastru a lucrat pe traduceri. Calitatea era foarte slaba, iar editorul pierdea cateva ore bune cu corectura traducerilor ei. Mai miloasa din fire, dupa ce prietenul mi-a explicat situatia ei (sta in gazda, nu are de lucru), am dat vina pe necunoasterea unei limbi straine si am acceptat sa o mut pe redactare de articole, pentru ca mai mult se pierdeau bani in urma corectarii, decat se castigau.

Primul lucru pe care l-am spus cand am discutat cu ea despre cum vreau articolele e ca le vreau originale. Am subliniat chiar, de mai multe ori, acest aspect. Primul articol, cel de proba, a fost aproape perfect. Am acordat circumstante atenuante, nimic ce editorul nu ar fi putut rezolva in cateva secunde. Loredana Salavastru era o fata simpla si avea nevoie de job-ul asta.

La o a doua tura de corectare, am gasit paragrafe intregi copiate din alte texte si, colac peste pupaza, acestea aveau si alta culoare decat restul textului – nici de furat destept nu a putut fura. Am vorbit cu ea si i-am explicat frumos ca asa ceva este inacceptabil, explicandu-i ca daca firma pierde contractul, pierde si ea si ca nu putem sa ne batem astfel joc de banii clientului. Loredana Salavastru mi-a dat dreptate, si-a cerut scuze si a zis ca nu mai face. I-am platit pentru ce a lucrat si am purces la realizarea unui al doilea set de articole.

Al doilea set de articole venit de la Loredana Salavastru era plin de greseli gramaticale, typo-uri si cu o acuta lipsa de logica si fluenta. Dupa 3 ore de corectat, editorul a cedat si mi-a aratat si mie ce texte erau scrise. Desigur, am discutat cu ea si, la fel de frumos ca prima oara, i-am spus ca eu nu pot da banii pe asa ceva, ca ma costa mai mult ata ca fata, ca ea vinde un produs si eu il cumpar dar ca nu are calitate deloc. Dar(!) ca daca le corecteaza frumos, i le platesc, ca sa nu fi muncit degeaba. Le-a corectat, a insistat de vreo 3 ori sa ii dau banii, pana am avut eu timp sa fac asta. Greseala mea a fost ca nu m-am uitat peste articolele primite, in mare pentru ca mi s-ar fi parut logic ca, daca iti zic ca nu le platesc daca sunt gresite, si fiind in situatia de a fi muncit degeaba, sa iti dai putin interesul, in special pentru ca cineva si-a pus obrazul pentru tine si apoi pentru ca deja primisei niste treceri cu vederea. Loredana Salavastru nu a crezut ca mine, din pacate, asa ca mi-a facut texte traduse cu Google Translate si nu a avut nici macar bunul simt de a da propozitiilor un sens. Astfel, am primit minunatii de acest gen:

„Biserica din zona muzeului are forma de cruce inscrisa cu influente gotice” care tradus in engleza mot-a-mot arata astfel: Church of the museum has a cross inscribed with Gothic influences.

sau

„dau nastere unei atmosfere orientale, accentuata de prezenta micile magazine si tarabe ca in bazarurile Multiple biserici bizantine transformate in moschei in partea de vest a orasului vechi vechi. Moscheea Suleiman, cu acoperisul roz este cladirea care domina cartierul turcesc.. ” = „give rise to an oriental atmosphere, enhanced by the presence of small shops and stalls that bazaars Multiple Byzantine churches turned into mosques in the western part of the old city old. Suleiman Mosque with pink roof is the building that dominates the Turkish district”.

Textele deja platite trebuiesc refacute, acum, cuvant cu cuvant.

I-am dat domnisoarei Loredana Salavastru destule sanse si circumstante atenuante, am spus ca este o fata care vrea sa munceasca si asta este de apreciat, insa, de data aceasta, milostenia m-a cam costat grav pentru ca, se pare, domnisoara Loredana Salavastru este de o lene si o neseriozitate ce nu are nici un fel de limita.

Asadar, va recomand sa nu o angajati pe Loredana Salavastru sub nici o forma, daca tineti la banii si nervii dumneavoastra!

4 Responses to “Loredana Salavastru – a nu se lucra cu ea!”


  1. 1 EsCa Septembrie 18, 2012 la 10:59 am

    Fugi si trage o partida de biliard in Motor,descansate,stressul iti omoara neuronii.

  2. 2 d3v Septembrie 18, 2012 la 12:04 pm

    da’ nu e stress, doar ca nu imi place sa incerce cineva sa ma ia de fraiera. si cum un angajator destept sta si verifica putin internetul inainte de a angaja… SEO sa traiasca.:)

  3. 3 LS Noiembrie 5, 2013 la 4:49 pm

    Te-ai gandit ca acest nume il au cam 5 persoane in tara asta? Ar fi super daca ai sterge acest text care poate dauna si altora decat persoanei pe care o cunosti tu.

  4. 4 d3vilbabe Noiembrie 5, 2013 la 4:53 pm

    Este link clar spre cine este ea.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


