Atat de… cum sa categorizez?

Mai. Deci… Ca nici nu stiu cum sa explic, ca mi-am pus mainile in cap de, daca erau in fata mea, creca mi-i si pocneam, pe toti, chiar si p-aia care fac treaba ca lumea.

Sa presupunem ca eu iti dau o lista de subiecte si ca te platesc la pagina, da? Interesul tau care e? Sa termini sa scrii cat mai repede, doar ca sa fie facut, sau sa scrii cat mai multe pagini?… Da, ai mei nu gandesc asa. Ei termina, ca sa nu spuna ca nu lucreaza. Ma, o minte atat de anapoda pe oamenii astia de te si crucesti. Pai tu ai nevoie de bani si cand ti se ofera ocazia faci treaba de-a futu-i ma-sa? Ca sa scoti cat mai putin?! Ce lapte stricat au supt astia de la sanul maica-sii?

Alta. Prima chestie pe care o spun e ca vreau continut ORIGINAL. Ca daca aveam nevoie de copy/paste, luam script-ul de spam si imi facea 10.000 de site-uri intr-o zi. De multe ori mai inteligibile decat ce imi scot unii. Nu, dom’le, ei sa fure, 1 randulet, acolo, o propozitie, sa se simta ei bine. Ca doar eu nu stau sa vad pe ce dau banii si o las asa, in voia lelii. Si unii sunt atat de… cum sa le mai spun ca sa nu jignesc, ca imi lasa bucata de copy/paste cu font de culoare gri in text cu font negru, cu diacritice in text fara diacritice si tot asa. Ca nici nu stiu sa fure destept, dreqului.

Si mai, mama ei de engleza. Hai, n-o stii la perfectie. Da’ cand faci un rahatel de traducere, nu te uiti si tu daca au sau nu inteles balariile alea pe care le scrii acolo? Ca doar nu-ti trebuie 3 facultati sa citesti o propozitie sa vezi daca e inteligibila…

Si o data le zic frumos…
A doua oara le zic tot frumos, da’ mai direct.
A treia oara mi-e mila sa le zic ca nu mai vreau sa colaborez cu ei, ca au si ei chirii de platit si copii de crescut si rahat pe mot.

Ma, da’ daca lor nu le pasa de buzunarul lor, mie de ce naiba sa-mi pese?!

Si pentru ca stiu ca o sa cititi toti „redactorii” aici, si pen’ ca stiu ca aia care trebuie sa se simta au sa se simta si aia care nu, ca nu le-am zis nimic niciodata nu, sa stiti ca aici, 2 zile pe saptamana, 2 oameni, stam si corectam sute de texte. Si pe masura ce obosim, ochii si mainile incep sa ne usture si spatele devine mai dureros, si nervii devin mai sensibili. Da’ de vazut tot le vedem, mai. Ca daca nu va duce capsorul sa rescrieti o propozitie, ca sa aiba acelasi sens, n-are sa va duca nici sa va acoperiti urmele, si experienta in metode d-astea tot avem. Si odata, atunci cand sunt eu pachet de nervi, asa, pe la un 6 dimineata, dupa vreo 12 ore de belit ochii pe font de 12, sa vedeti ce am sa va mai iau la spurcait, de o sa va duceti direct la manastire, n-o sa va mai trebuiasca munca. Par eu om bun, da’ si cand nu mai sunt.

Asa ca lasati dreq mentalitatea asta de cacat, cu munca putina, furat mult, bani asa si asa, ca n-o sa ajungeti, ma, nicaieri. Ca daca nici eu, cu mila in floare, nu va mai suport, altii mai duri nici nu au sa se uite. Asta, desigur, daca nu vreti sa fiti parte din categoria tonetarilor care se plang ca nimic nu merge in Romania. Ca daca e asa, cine-s eu sa va stau in cale? Da’ macar nu ma mai incurcati pe mine, naibii!

(Phiu, gata, m-am descarcat. A treia zi de corectat, intelegeti voi. )

2 Responses to “Atat de… cum sa categorizez?”


  1. 1 chrisdunny August 31, 2012 la 12:36 pm

    Dar ce anume le dai sa faci de e asa de greu de scris ? Am mai citit pe aici despre asta si despre faptul ca iti cautai redactori sau ceva de genul, dar acum intradevar m-ai facut curios sa aflu despre ce este vorba.

  2. 2 d3vilbabe August 31, 2012 la 4:29 pm

    despre orice. de la ce m-am luat erau niste texte turistice si niste traduceri despre bebelusi.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


