Sounds familiar?

Modest: Cred ca datoriile femeii sunt doar o completare a datoriilor barbatului. Daca un copil e bolnav este de datoria femeii sa gaseasca o solutie. Femeia trebuie sa aiba grija si de mama lui, trebuie sa gateasca si pentru ea. Daca mi-e sete, este datoria ei sa imi aduca apa. Eu trebuie sa fac rost de mancare, sa aduc lemne pentru foc si sa merg la camp.

Hendricks: Datoriile femeii sunt mai multe decat cele ale barbatului. Femeia trebuie sa gateasca, sa aduca zilnic apa de la pompa, pamantul si iarba pentru construirea unei case si tot ea trebuie sa faca peretii casei. Barbatul este cel care trebuie sa aiba grija de un copil cand acesta este bolnav, fiind responsabil sa caute o masina pentru a-l transporta la spital. De datoria lui este sa aduca stalpii pentru casa, sa mearga la camp si sa se ingrijeasca de hrana familiei.

Astia doi sunt din tribul Mafwe, din Namibia. Da, Africa. Stau in colibe de pamant si-si cumpara nevestele cu vaci. Ia sa ma gandesc eu, putin, pe unde am mai auzit eu afirmatiile astea… Ah, wait…

2 Responses to “Sounds familiar?”


  1. 1 mephala August 27, 2012 la 12:31 pm

    de ce sa intrebam bastinasii (si de acolo si de aici) si sa nu mergem direct la sursa?

    prin urmare care sunt datoriile unei femei?🙂

  2. 2 EsCa August 28, 2012 la 6:58 pm

    Buna intrebare :)) .Acum ca este egalitate intre barbati si femei ,eu as fi de acord sa stau acasa si sa fac mancare ,curat ,sa am grija de copil (cat poti de curat intr-o cocioaba de 2 X2 metri) si proasta sa-si rupa spatele toata ziua muncind in soare la 40+ de grade.
    P.S. Nu ai pus tot interviul ,ai sarit ce zicea si femeia.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


