A day, a song

Ce e mai frumos la formatia asta e ca sunt romani si ca, in concerte, au imagini psihedelice. Da’ psihedelice rau. Ca juma’ de ora, cat au cantat, am stat ca o veche si retardata cunostinta de-a mea, cu maxilarul cazut, fara sa clipesc, ascultand vocile superbe, valurile marii si fiind vrajita de gagica de facea yoga pe ecran, in ritmul muzicii. Heh, momente frumoase.

Asa, am gasit. La asta ma refer cand spun psihedelic.

1 Response to “A day, a song”


  1. 1 mephala August 13, 2012 la 10:21 am

    Probabil il stii, dar in caz ca nu, meet Silent Strike:

    Tot roman, la concert nu as putea spune ca mi-a placut (nici nu au fost melodiile astea), prea… psihedelic pentru gusturile mele, dar la casti parca suna altfel.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


