Un test psihologic bun

Aici, l-a gasit Norbert. Eu il am intr-o carte si „il aplic” oricui are rabdare sa-l completeze. Bine, eu am si explicatiile, da’, de cele mai multe ori, chiar are logica ce scrie acolo si spune multe. Si, ca sa ma laud putin, eu sunt tipul INTJ. :))

 

P.S. Nu e chiar ce am eu, al meu e al lui Kesley, da’ e pe acelasi principiu. 🙂

6 Responses to “Un test psihologic bun”


  1. 1 Stefan Iulie 28, 2012 la 1:17 am

    INFP ftw !

  2. 2 chrisdunn Iulie 28, 2012 la 1:49 am

    ENFJ – Extravertit, intuitiv, afectiv, judecativ – (profesie pedagog)

    • Om de divertisment; artist; crainic de stiri; jurnalist; bibliotecar; politician; psiholog; consilier in orientare profesionala; agent de turism; lucrator social; interpret / translator; terapeut; manager de vanzari; administrator.

  3. 3 EsCa Iulie 28, 2012 la 2:43 pm

    ENFJ – Extravertit, intuitiv, afectiv, judecativ\

    ENFJ priveste imaginea de ansamblu si se vede ca fiind benefactorul intregii rase umane :))) All hail EsCa!!!!

  4. 4 luvieere Iulie 29, 2012 la 11:49 pm

    ESTJ – concluzii:
    – mi-a nimerit bine meseria 😀
    – mă descrie ca pe o persoană dureros de plictisitoare :-s

    :))

  5. 5 Stefan Iulie 30, 2012 la 2:07 am

    ESTJ
    E frumos explicat si argumentat insa nu m-am putut abtine cand am citit antreprenor de pompe funebre 😀

  6. 6 Tudor August 7, 2012 la 2:46 pm

    ESFJ – aproape la poli opusi 🙂


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


