Romanisme, ep… naiba mai stie numarul.

Short story: era un flacauas care tot dadea mesaj pe Facebook daca stie cineva vreun loc de munca pe la o terasa. La primul am tacut, ca nu stiam. La al doilea, mi s-a facut mila, si-i zic: „mai flacau, te vad ca scrii relaiv corect (nimic ce nu se poate corecta prin invatare) si eu sunt in cautare de redactori tot timpul. Ai vrea asta?”. La care el, prima oara, ma intreaba „da’ cat e salarul?” si imi aplica o fata d-aia hahaitoare dupa. Nu sa ma intrebe despre ce e vorba, nu sa o considere oportunitate, nu sa ceara vreo informatie, ceva, sau sa zica „nu, merci, nu vreau/nu-mi place”. El direct hahaiala. Am avut tendinta sa-i tin morala cu „Da’ muieti ti-s posmetii”, numai ca m-am linistit repede, ca ma simteam batrana la faza asta si oricum, fiecare cu ce-a invatat de la viata. Sa ma plateasca el pe mine sa-i dau sfaturi.

SO…

D3v: apropo, il stii pe ala de ma lua in zeflemea pe facebook cu job-ul?
D3v: si-a gasit de lucru la costinesti, pe terasa
B: ala cu „cat ma platesti”
D3v: da
B: :)))
D3v: poate-l vedem sa-i zic „spor la servit”
B: :)))
B: devilbabe
D3v: sau sa-i las bacsis si sa-i zic „te multumeste bacsisul asta?”
B: si dc ai crede
B: ca s-ar prinde
B: la ce te referi
D3v: sunt optimista, am o speranta legata de omenire

2 Responses to “Romanisme, ep… naiba mai stie numarul.”


  1. 1 drrrop Iulie 28, 2012 la 1:30 am

    Pot sa intreb eu despre ce e vorba ?:D
    Nu intreb de salariu dar ar prinde bine un ban in plus.

  2. 2 d3vilbabe Iulie 28, 2012 la 11:30 am

    hey, da-mi add la d3viibabe si vorbim acolo.🙂


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


