Politica si nepriceputii

Eu stiti ca nu ma pricep la politica. Da’ de votat votez, ca am fetisuri ciudate de dinainte sa-mi fi facu majoratul. Asa ca nu-i deosebire intre tanti Marghioala si mine, decat de perspectiva.

E o trebusoara relativa. Adica mie-mi place, asa, ca om, Basescu. Pen’ ca tre’ sa fii super tare sa vinzi o flota intreaga, toata lumea sa stie asta si apoi sa te aleaga presedinte. De doua ori. Un fel de geniu malefic, asa, de prin desene animate. Si-mi mai place si ca are reteaua lui si el chiar conduce ce se intampla in tara, nu cum faceau alte marionete din trecut. Conduce bine, conduce rau, cine stie ce-am fi facut noi daca am fi fost la putere, ca daca un popor intreg iti zice „hai, baga mana in buzunarul meu si ia, ca eu ma intorc cu spatele si promit sa nu zic nimic”, pun pariu ca toti am fi ciupit de-acolo macar un pic. Asa.

Si cu referendum-ul asta, stau eu si ma gandesc, in mentalitatea mea de tanti Marghioala cu net: ma, pe Ponta asta, Basescu l-a facut prim ministru, nu? Si imediat cum a ajuns acolo, s-a intors si l-a muscat de fund urat tare p-asta. Sa nu mai zicem de incalcarea legii si plagiat si alte porcarele d-astea facute pe fata, asa. Pai daca lu’ ala, care are atata putere si influenta, i-a facut asta, pai mie, omului simplu, ce-are de gand sa-mi faca..?

Oh da, si stati linistiti, in cateva luni au cazut civilizatii, s-au schimbat mentalitati, pot sa mai moara cativa oameni. Pai eu, daca as avea moralitatea lor, sa siu ca stau doar cateva luni la putere… Pai as face ravagii, ca nici n-au timp romanii sa se dezmeticeasca bine si deja au venit alegerile.

2 Responses to “Politica si nepriceputii”


  1. 1 Stefan Iulie 27, 2012 la 2:33 pm

    Poti sa mergi la vot si sa boicotezi, sa faci in asa fel incat sa nu iti valideze votul 🙂


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


