Ce-am invatat azi

Cred ca ma fulguieste de nu ma vad daca afla ca am pus discutia aici, da’ e prea funny sa nu va zic si voua. :))

X:
stiu ca razi in hohote
da ma
si intr-o zi tot asa cald afara
doamneeee
se porini o furtuna din senin
eu plictisit
ea la fel
hai sa ne jucam prin casa
din una alta
daduram in altceva
si hop ajunseram in dormitor
pisica
acolo si ea
si ne apucaram noi de treaba
terminaram
mata tot acolo
eu de plictiseala
incepui sa ma joc
de fapt ma amuzam
nu gasesc cuvantul sa ma exprim corect

hai ca dau in nesimtire si ma exprim pe sleau
aveam pl sculata
o ridicam si dadeam cu ea de abdomen
…cam ciudat dar nu stiu daca iti poti imagina
la care mata
a sarit si ma apucat de ….. PL ….
nu stiu ce a fost in capul ei
si ce a vazut
normal am sarit ca ars din pat
si afther … 2 sap am tinut post
nu rade pls
ca nu stii ce insemna

d3v:
ahhahahhahahhahahhaha

X:
bai ma crezi ca de la placere si extaz am trecut la altele
….
ea era la dus

eu mergem in patru labe pe jos
DA MAAAAAAAAAAAA DA !!!
da jur nici prin cap nu imi trece

d3v:
concluzia: nu te juca cu puta ca ti-o papa pisicuta!:))

0 Responses to “Ce-am invatat azi”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


