Hi hi >:)

Va aduceti aminte de examenul de la Sociala care se calarise cu altul pentru ca secretara se gandea, probabil, la calareala atunci cand a facut orarul si din cauza caruia am ratat 1 an de scoala? L-am luat cu 9. And I am fucking happy!!!

Si P.s: rascolind blogul dupa postul ala, l-am gasit p-asta. Ce imaginatie bolnava am, uneori…

1 Response to “Hi hi >:)”


  1. 1 Cristian Iulie 10, 2012 la 9:21 pm

    Felicitari :* eu am 1 restanta la Fiscalitate din aceasta sesiune


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


