Dintr-ale interviurilor

E o discutie fictiva,  eu, dupa vreo 100 de dicutii d-astea cu oameni de diferite feluri mi s-a acrit si am pasat responsabilitatea asta Secretarei.  Da’ vreau sa ilustrez o parte din mentalitatea romaneasca:

Eu: Ok, ai un numar de pagini de traducere, cu pretul asta.

El: Ah, da’ e un pret prea mic.  Traducerile se platesc cu 20 ron pagina…

Eu: Ok…. 20 ron pagina. Ce studii ai?

El: Pai liceul/ facultatea de constructii/mecanica/ matematica.

Eu: Aha, deci nu ai studii de limbi straine…

El: Nu.

Eu: Dai si stampila de legalizare, nu?

El: Pai nu…

Eu: Da’ macar factura, tre’ sa dai, nu?

El: Pai n-am firma.

Eu: Ok… Da’ un portofoliu, ceva, sa-mi arati si mie, ai?

El: Pai nici asta.

Eu: Si cat castigi tu pe luna de obicei?

El: Pai… 600 ron/800 ron/stau pe banii parintilor.

Eu: Am inteles.

El: da’ am facut 2 licente de 8.75, doar nu ma bate un articol.

Concluzie:

d3v: pai sa astepte, ca poate am sa-i dau si eu la vara sa-mi scrie licenta
d3v: sa faca si el de-un suc
Secretara: ))
d3v: sa se apuce de pe acum
d3v: da’ sub 9 nu vreau la ea
d3v: da’ daca te mai ia vreo unul asa, la misto, intreaba-l si tu, la misto, ce iti ofera de banii astia. Ca de someri care au facut licente e plina Romania.

0 Responses to “Dintr-ale interviurilor”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


