Oamenii din Rosia Montana mor de foame

Daca mai aud o data mesajul asta (si Vara nu dorm de la Connect R), fac omucid in masa si le fixez tuturor pancarte, pe cap, pe care sa scrie „Sunteti idioti, ba!”
Vreti sa stiti adevarul despre oamenii din Rosia Montana? Vi-l spun eu: sunt niste lenesi, carora le place sa se victimizeze, si cam atat! „Vai, saracii, traiesc fara locuri de munca si in somaj”. Saracii. Ce sa spunem! Si ce-i opreste sa munceasca, mai? Ca 90% dintre satele si micile orasele din Romania nu au nici mine, nici fabrici, nici nimic. Si iaca oamenii de acolo nu se mai plang, ci se descurca.
Pai asa si eu as vrea sa practic DOAR meseria de boss, sa stau comoda pe sofa, si sa dau directive. Pana cand am sa ajung la stadiul asta, am sa ma plang ca ONG-urile nu lasa canadienii sa ma incoroneze si am sa mananc din strugurii moka pe care mi-i da statul.
Faptul ca Rosia Montana traieste in saracie e doar vina oamenilor de acolo! Pen’ ca nu-i opreste nimeni sa invete o meserie, sa se mute, sa dezvolte putin turismul, daca tot au atata mediatizare, sa isi construiasca o sera sau orice altceva ce le-ar aduce un ban. Eu n-am nici mina si nici posibilitate sa-mi plantez rosii in apartament. Da’ de foame nu mor. Iar daca eu, un amarastean dintre 4 pereti de beton, nu ma plang de cum nu ma lasa ong-urile sa dau la tarnacop, ei de ce o fac? De lene, asta e raspunsul concret.
Adevarul e ca oricui i-ar placea sa stea degeaba si sa se planga, in timp ce primeste somaj si da o dusca la carciuma din sat. E plina lumea de ratati d-astia.

12 Responses to “Oamenii din Rosia Montana mor de foame”


  1. 1 Cristian Iunie 25, 2012 la 3:04 pm

    :)) Daca auzi melodia la o terasa o sa-i ucizi pe toti ?😀

    La o nota mai serioasa, oamenii de acolo au trait din minerit si altceva nu cred ca stiu sa faca.

  2. 2 d3vilbabe Iunie 25, 2012 la 3:05 pm

    Da! Asa ca atentie pe unde umblati! :))

  3. 3 d3vilbabe Iunie 25, 2012 la 3:06 pm

    si 2. nimeni nu s-a nascut invatat. d-aia toti tre’ sa mergem la scoala sau exista site-uri gen how-to-fix-it.

  4. 4 TAP Iunie 25, 2012 la 6:53 pm

    DEDICATIE !!!! ca sa-ti amintesti de excursia de sapt trecuta😀

  5. 5 mephala Iunie 26, 2012 la 3:52 pm

    eu as tinde sa cred ca oamenii de acolo te seaca pe tine, ca de bine de rau, ei nu au fost dati afara ieri sau azi, mina aia s-a inchis de ceva vreme. deci pana azi, ei s-au tot descurcat, asa, in saracia lor lucie. cred ca multi de acolo habar nu au de expunerea mediatica pe care ai mentionat-o

    ce te freaca pe tine la icre si recunosc ca si pe mine sunt perversii lipsiti de suflet de la gold mine corporation sau cum s-or mai fi chemand acuma, in frunte cu lobbyst-ul basescu, care baga bani in publicitate si se folosesc de imaginea saracilor de acolo, cu scopul de a inmuia inimile oamenilor (altii decat cei din rosia montana)

    de ce? pentru ca proiectul lor de minerit prin mutarea muntilor din loc trebuie sa treaca de o dezbatere publica.

    e bine ca urasti…important e sa fie pe cine trebuie🙂

  6. 6 d3vilbabe Iunie 26, 2012 la 5:49 pm

    personal, singurii pe care-i urasc sunt aia care-mi spun de rosia montana. nici nu m-a interesat si nici nu cred ca am sa stiu vreodata unde-i oraselul ala pe harta. aurul nu mi-l da mie nimeni si nici nu am sa profit in vreun alt fel de el. si-atunci la ce sa consum neuroni ascultand pe x si y despre subiectul asta? mi-e indiferent, asa cum le este multora. deosebirea e ca ei vor sa se simta pretiosi -importanti- aratand ca au o „cauza” de aparat, un scop in viata. sa fim seriosi, problema rosiei montane nu ne afecteaza in nici un fel pe 99% dintre noi. care-i rostul campaniilor si discutiilor?

  7. 7 TAP Iunie 26, 2012 la 11:03 pm

    care e rostul ???

    pai e imbogatirea anumitor parlamentari …. si a firmei care o sa beneficieze de aurul nostru, de care noi nu o sa avem parte in cazul in care o sa se aprobe acest proiect

  8. 8 d3vilbabe Iunie 27, 2012 la 12:08 am

    si in cazul in care nu se aproba ai parte, nu? sau parlamentarii aia nu se imbogatesc? seems legit.

  9. 9 mephala Iunie 27, 2012 la 12:52 pm

    desi poporul este reprezentat la nivel de stat de parlament, la astfel de proiecte e nevoie de memorandum, ca asa e legea.
    nenii aia care vin si ne freaca la melodie cu „tre sa facem ceva, uite ce saraci sunt aia” urmaresc odata sa respecte legea si apoi ca sa nu ii mai urasti, tu, eu si altii. Motivul? tot banii…ca mai devreme

    De ce sa se apuce sa mute muntii din loc, adica sa investeasca vre-o cateva sute bune de milioane ca sa se trezeasca la un moment dat ca furia populatiei ii alunga si ei raman cu buzele umflate?

    Vor sa se asigure ca la un moment dat vor putea spune
    „ba …voi ne-ati dat voie sa ne cacam aici si sa distrugem tot in cale, acu ce mai vreti?”

    De aurul de la rosia montana poti beneficia si fara exploatare miniera de suprafata plus folosirea cianurii in procesul de extractie a aurului. Fata de asta demonstreaza ONG’urile, nu ca „ba lasati dracu auru-n fundu pamantului ca sta bine acolo”

    Oana, nici nu trebuie sa stii unde e oraselul pe harta si nici nu ar trebui sa stii unde e ca sa iti pese. eu am fost in satu mare si aia nu stiau unde e vasluiul sau iasi-ul de exemplu. mi se pare si normal sa fie asa.

    Ce nu mi se pare normal, este indiferenta fata de interesul national, care ne afecteaza pe toti. Din punctul asta de vedere, intre saracii aia lenesi pe care ii vezi la tv ce se plang ca nu au ce manca si tine (si mine) care ne plangem de sistemul sanitar, de invatamant, de sosele, personal, nu vad mare diferenta

  10. 10 d3vilbabe Iunie 27, 2012 la 1:24 pm

    nu cred ca in Romania mai exista ceea ce se poate numi „interes national”. cel mult e interesul lui x, lui y, lui z. invatamantul si sistemul sanitar ne afecteaza in mod direct, pe toti. da’ mina aia cu ce ma afecteaza pe mine, concret? asta nu pricep eu. si chiar din ce zici tu: observ ca toata valva asta se face ca sa serveasca interesul lui x si lui y, care au sa beneficieze de ce are sa se intample acolo, in nici un caz interesul „marii natiuni”.
    si sa presupunem prin absurd ca parerea marii mase chiar ar conta: nu s-ar termina toata paranghelia daca ar face un referendum, ceva, cu vot, si in functie de raspunsul ala sa se actioneze?
    pen’ ca daca iese la votul asta ca poporul nu e de acord cu mina, oricum aurul ala ramane acolo, ca nu se apuca statul sa-l scoata. daca era sa-l scoata, il scoteau de mult.

  11. 11 mephala Iunie 28, 2012 la 9:58 am

    pai se va termina cu un referendum, paranghelia asta are rolul de a ne impresiona, ca rezultatul sa fie favorabil lor

  12. 12 d3vilbabe Iunie 28, 2012 la 11:59 am

    pai si cand? ca tot are ceva ani de cand e circul asta…


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


