Oameni care voteaza

-Nu va suparati, ma puteti ajuta, eu nu prea ma pricep…
-Desigur.
-Mi-a trimis fata mea un pachet din Spania si nu stiu de unde sa-l iau. Mi-a zis ca pe langa Gara Mare, dar nu stiu.
-Pai incercati acolo, la Firma X, e singura de care stiu.
-Unde?
-Uitati usa asta de aici, scrie deasupra Ramiro.
Parea ca nu intelegea…
-Langa frigiderul acela de sucuri, intrati si o intrebati pe doamna de acolo.
-Nu ma pricep, unde?
Explica si flacaul de era langa mine:
-Vedeti aia doi oameni de acolo? Langa ei este o usa.
-In spate, acolo?
-Nu, aici, in fata, e usa asta…
A plecat si s-a dus la mama dracului, ca de nimerit usa care era la 3 metri de noi n-a nimerit-o.

–-

Azi a cantat o fanfara vreo 2 ore pe langa blocul meu. Ca o fi fost de la o nunta sau de la campania electorala, nu stiu. Cert e ca m-a facut sa ma simt fix ca intr-un sat urias. ce dracu’ mai, mai evolueaza lumea, se mai transforma obiceiurile, nu mai sunt considerati toti romanii drept tigani. Chiar fanfara..?

Later edit: Da, ma duc la vot (iar), pentru ca votul meu anuleaza votul lu’ tanti aia de nu era in stare sa nimereasca o usa. Selectie naturala, dude, selectie naturala…

0 Responses to “Oameni care voteaza”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


