Frustrari din copilarie

Am observat, in ultimele zile, cam cat de mult m-au marcat anumite persoane pe care le-am lasat sa-si faca de cap prin viata mea. Bine, asa cum spuneam, viata ne da peste nas tuturor, si pe mine viata lor m-a razbunat din plin, intre timp. Ca ce stie satu’ nu stie barbatu’, vorba aia. Da’ nu asta e problema.

Eu cu frustrarile si semnele am ramas, oricat de mult s-ar fi jucat viata cu nasul lor. Si semnele astea au sa afecteze pe altii, la randul lor, oricat de maniaca dupa control as fi eu si oricat de mult ar incerca oamenii cernuti dupa frustrarile mele sa se abtina de la gesturi care sa ma starneasca.

Asa ca sfatul zilei de azi e: nu lasati pe nimeni sa-si faca de cap prin viata voastra, ca singurii care trag ponoasele sunteti voi, si oricum nimeni nu recunoaste ca greseste decat de gura altuia, deci nici speranta ca intr-o zi au sa-si dea seama nu are sa va incalzeasca.

Si ca o solutie: spuneam astazi ca cele mai bune decizii le-am luat instinctiv. M-am despartit de cei mai stupizi barbati din viata mea avand niste iesiri ce veneau strict din inconstient, pe care, in mod logic, nu le-as fi facut. Nu regret nici una si, pe cuvant, ca alea au fost unele dintre cele mai destepte miscari ale mele. Ar fi chiar culmea ca eu, cu cei 10 ani ai mei de experienta in ale vietii, sa stiu mai bine decat inconstientul, cu miile lui de ani in spate, ce e bine. Chiar daca deciziile mele nu erau aplicate intr-un mod civilizat, aia e, am reactiile triburilor in structura genetica, nu p-astea de au aparut de vreo 200 de ani incoa’ si n-au avut decat vreo 4 generatii la indemana sa se transmita.

Si stiti cum se simte cand o decizie pe care o iei nu e ok? In cosul pieptului, ca o apasare. Cand simtiti asta, faceti exact opusul a ce faceti, ca n-are sa va para rau. V-o spun din experienta, parinteste.

0 Responses to “Frustrari din copilarie”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


