Bun. Facem mars! …de ce?!

Am fost, azi, la marsul pentru persoanele care au murit de SIDA. Marturisesc, eram niste intrusi acolo. Noi vroiam sa vedem lumanarile aprinse si sa-l ascultam pe Baldovin cum canta. Ca, in rest, m-am chinuit 2 ore sa-mi dau seama de ce s-ar duce oamenii la un astfel de mars si tot n-am realizat. Intr-un final, am ajuns la concluzia ca vin si ei pentru concert, ca alt scop nu e. Pana si tantea de vorbea acolo era maxim de plictisita de ce spunea si nu intelegea rostul, ca avea fix 0 patos in voce.

Adica, mai explicit, cu ce l-ar ajuta pe X sa se fereasca de SIDA faptul ca eu am fost la un mars, tinand o lumanare in mana..? Toata lumea stie ce face boala asta si cum se ia. Daca ei n-au grija de ei, cu ce pot eu sa-i ajut..? Sau cu ce ii ajuta pe cei care au murit de boala asta ca eu marsaluiesc si-l ascult pe Baldovin cantand..? Inteleg petrecerile caritabile, inteleg miscarile de acceptare, de aducere la cunostinta, de etc, da’ evenimentele care n-au o alta finalizare decat aprinderea unei lumanari in timp ce te face fleasca ploaia, sa mor de le pricep rostul.

Si uite asa am ajuns la o alta concluzie: evenimenele de genul asta sunt ca share-urile pe Facebook ale pozelor cu politicieni, batrani flamanzi, copii bolnavi si altele. Nu ajuta pe nimeni, la nimic, decat ca te face pe tine sa te simti mai bine cu tine: ce fapta buna ai facut tu si cum esti, printr-un click/mars un om mai bun. In ochii tai, ca pe mine ma enervezi maxim si ti-as da si una dupa cap daca ai fi in fata mea.

Si uite cum azi am fost inconjurata de vreo 1000 de oameni pe care daca i-as fi intrebat la ce foloseste marsul ala, mai concret, n-ar fi stiut sa-mi raspunda nici unul.

4 Responses to “Bun. Facem mars! …de ce?!”


  1. 1 EsCa Mai 21, 2012 la 6:17 pm

    Si eu daca mergeam acolo si ii intrebam ce factori de risc declanseaza AIDS la infectatii cu HIV ,si ce proportie din HIV da in SIDA …..ii luam la bataie pe toti .
    P.S. Pentru concert mergeam :)).Sida e un balon de sapun umplut cu besini scos pe piatza de companiile farmaceutice (sa vanda si ei un antiviral acolo ) .Nu ma crezi ?

  2. 2 d3vilbabe Mai 22, 2012 la 12:20 am

    cred ca esti mai in domeniu decat mine…asa ca te cred. si mie mi se par doar campanii de muls bani si atat…

  3. 3 mya Mai 24, 2012 la 10:02 pm

    marsul poate se face pentru ca cei de Sida sa nu se mai simta atat de marginalizati de societate, poate pentru a trage un semnal de alarma asupra acestei boli care afecteaza din ce in ce mai multi oameni..poate acest mars spune doar suntem alaturi de voi…poate…

  4. 4 d3vilbabe Mai 29, 2012 la 3:24 pm

    nelutu, ai scapat la comentat? Go inapoi in spam.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


