:|

Am scris la viata mea despre prostituate, droguri, criminali, victime ale abuzurilor, violenta, filme de groaza, moda si rujuri. Dar marturisesc ca cel mai creepy articol dintre cele cateva mii de articole pe care le-am facut, pana acum, e asta de-l scriu acum. Si e despre epiziotomie.😐 Copii pe dracu’! Se ofera cineva sa fie mama surogat intr-un viitor indepartat?

7 Responses to “:|”


  1. 1 EsCa Mai 18, 2012 la 12:59 am

    Da , o chestie faina :)).Nu scriu mai mult sa nu-ti sperii cititorii.Practic in timp ce nasti ( daca travaliul dureaza mult ) ,vine un nene/tanti cu un bisturiu si iti largeste gaura pe unde iese miracolul .Partea buna e ca al 2-lea il scoti in 4-5 secunde (vezi cazuri cand te duci si te caci si scapi copilu un WC).

    P.S. Plm ,chiar trebuia sa scrii de asta ?
    P.S. 2 Mai bine scriai despre cei care se nasc cu 2 penisuri ……si le taie chirurgul unul la nastere :)).Apoi urla la maica-sa saracul om „Ce mi-ai facut ,m-ai nenorocit „

  2. 2 EsCa Mai 18, 2012 la 1:08 am

    Serios ,nu stiu daca sa iti explic logic avantajele operatiei,sau sa ma duc la buda si sa vomit violent cand imi aduc aminte ce am vazut.

  3. 3 d3vilbabe Mai 18, 2012 la 1:18 am

    :)) si eu m-am oprit la jumatatea articolului din scris ca nu mai puteam:))

  4. 4 chrisdunny Mai 18, 2012 la 9:45 am

    M-am abtinut sa ma gandesc la asa ceva pana cand am citit primul comm, mersi :))

  5. 5 d3vilbabe Mai 18, 2012 la 6:30 pm

    de ce ar taia medicul unul dintre penisuri?:| nu e mai normal sa-l aleaga omul, cand creste, pe care-l vrea..?

  6. 6 EsCa Mai 18, 2012 la 6:50 pm

    Am dat peste asta intr-un tratat de urologie ,se cheama diphallia (2 falusuri).Faza e ca sunt pe orizontala ,nu pe verticala ….si sunt mici :))

  7. 7 d3vilbabe Mai 18, 2012 la 6:51 pm

    saracii… da’ tre’ sa fie interesanta pozitia linguritei pentru ei:))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


