Oameni care nu isi inteleg interesul

Nu-mi plac oamenii si-o stiti bine. Desi par foarte sociabila, asa cum am mai spus, am nevoie de ei ca sa le fur putin din energie, din idei, din viata lor, cat sa imi ocup putin mintea. Sunt un Rational, dupa ultimul test facut, si de aia am nevoie de ideile lor, pentru a le dezvolta. Dar, in continuare, mi-e frica de ei si de prostia din ei.

Si-acum nu spun ca e bine ca mine sau ca ei. Nebunia depinde de universul in care ne aflam. In Universul meu, nebunia e o calitate pe care o poseda altii, pentru ca eu sunt linistita. In al lor, s-ar putea ca nebunul sa fiu eu. Totul e relativ, inclusiv Universurile, asa ca de ce sa ne complicam cu terminologii si etichete? O lasam simplu, cat sa se inteleaga ideea de baza.

De ce consider pe majoritatea oamenilor prosti? Pentru ca nu inteleg care le e interesul, visul, binele. Si nu e „prost” in sensul rau. Sa le zicem… naivi? Sau poate „irealisti”. Etichete.

Spuneam si simteam, daunazi, ca m-am saturat sa imbrac oamenii in emotii si ei sa ma dezamageasca, sub o forma sau alta, la un moment dat. Nu cer mult. Ofer, in schimb, daca ai intrat in „programul de protectie a lui d3v”. E ca un fel de aripa, de unde eu te cocolosesc si incerc sa te ajut, in viata, cu tot ce am. Si n-am eu multe, da’ in general gasesc solutia, acolo unde lumea nu are posibilitati. Si-apoi vine sutul in fund si eu, dezamagita, mai mult de mine decat de ei, imi indrept emotiile, programul si aripa spre alt copil care are nevoie de o mana intinsa. Pana cand imi da piciorul… Si tot asa. Eu ma simt Buna Samariteanca, ei ma iau de fraiera. Da’ e ok.

Am plecat pe cararea gresita. Revenim la oamenii care nu-s capabili sa-si urmareasca interesul. Eu inteleg perversitatea. Inteleg si criminalul cu cutitul in victima, d-apoi un lucru asa marunt, ca egoismul, de e prezent in fiecare. Numai ca nu inteleg egoismul prost. Daca tie ti-e bine langa un om, si el nu-ti cere mai nimic la schimb… De ce sa simti nevoia sa te caci in capul lui si sa ii dai peste nas? Pai ori suntem golani ori nu mai suntem? Ce fel de fire perversa da cu sutul unui om dispus sa il ajute moka? Mno, poate nu inteleg eu Universul. E rau cand nu gandesti spre binele tau si e si mai pacat ca de pe urma actiunilor tale nu pierzi numai tu, da’ s-ar putea sa piarda si altii care chiar ar fi buni in perversitatea lor.

Pentru ca si psihicul asta uman are o limita de folosiri. La un moment dat oboseste, i se scarbeste si-si baga Sfanta Papadie, cu lehamite cu tot, in oameni. Pentru ca s-a saturat sa ajute si ala ajutat sa se trezeasca ca e mai destept decat ala care l-a ajutat. Gen X, sau Y, sau Z, sau W. Bagati si voi, random, nume de pe aici. Ca in aproape 4 ani tot au existat diferite personaje si toti, absolut toti, s-au trezit mai destepti la un moment dat. Eu sunt o independenta, n-am nevoie de ajutorul nimanui, da’ pentru fiecare am vreo 2 fapte prin care sa ma fi dovedit buna pe langa casa omului.  Si mi se pare lipsa de logica: daca tu nu ai fost capabil sa iti dai seama care e solutia sau sa te descurci cu viata ta, de ce sa crezi ca esti mai bun/mai destept/mai whatever decat ala care ti-a rezolvat problema? Fail.

Marturisesc, asta mi-e pacatul: astept recunostinta. Vroiam sa fiu Maica Tereza cand eram mica. Si-astept si eu o aura, o pelerina si o icoana proprie. Sau macar un „multumesc” si o privire ok atunci cand ma vezi. Ca mi se pare de cacat ca dupa ce ti-am schimbat viata si mi-am irosit timpul tu sa-mi spui „Am sa vad daca am timp” sau sa imi dai peste nas cu „Si-acum trebuie sa facem tot ce spune ala?”, cand eu mi-am facut anumite obligatii ca sa-ti fie tie bine. Heh, da’ eu sunt doar d3v… Ce stiu eu despre viata..?

Da’ asa e in lumea asta: exista perversi prosti, perversi isteti…Si eu, ca sunt mai mandra din fire si n-am nevoie sa pup pe nimeni in fund ca sa-mi fie bine. Asa ca bonne chance, mon garcon, da’ eu ma retrag, dezamagita, ca iar am vazut doar partea buna dintr-un om, l-am supraestimat si am picat nasol. Ca na, fiecare e mai prost, in felul lui.

 

7 Responses to “Oameni care nu isi inteleg interesul”


  1. 1 butnaraski Mai 9, 2012 la 11:22 am

    Situatiile astea imi sunt mai mult decat familiare. Inainte sa fac un bine analizez situatia pe toate partile, inclusiv prin prisma unei a 3 a persoane neimplicate emotional. Merge🙂

    Stii Robert… sunt o multime da oameni pe lumea asta… …pentru care nu merita sa misti… nici un deget – Filantropica

  2. 2 Piciu Mai 10, 2012 la 1:15 am

    Stii, cand eram mici, si ne-o luam peste nas, fugeam repede la mama, si ne plangeam, si in multe situatii, nu se rezolva nimic (ca la romani). Apoi am ajuns la o varsta care ajutam, ne-o luam peste nas, si ziceam : „lasa, daca am fost fraier, asa-mi trebuie”… dar dupa cateva chestii de astea, am ajuns la un „ragequit”, si am incercat sa nu mai ajutam pe oricine, deoarece, stii vorba, intinzi un deget, iti ia mana, si vorba ta, apoi iti da cu sutul… si daca vrei sa ajuti pe cineva, analizeaza-l intai, si mai pune si intrebarea: „Da mie, ce-mi iese?”… ce plm, e criza, trebuie sa ne iese ceva si din cea mai mica picatura de transpiratie care o facem, sau din neuronii sacrificati (bine, asta aplici doar la persoane care nu le cunosti si vor sa se „afle in treaba”). Eu am invatat multe de la tine, si iti multumesc, si, sincer, cu prima ocazie care am s-o am, si prima posibilitate, am sa te ajut si eu la randul meu.

    Si eu ce am scis, am scris din propria experienta de pana acum, experienta cu oamenii profitori. Dupa aceasta perioada ii pot „mirosi” de la o mila pe cei ca dansii.
    De asta e bine sa zici si: „nu, mersi”, e politicos, si e dreptul tau sa refuzi. (daa, stiu, am furat replica asta de pe facebook, dar, „a grait bine” cel ce a venit cu aceasta replica).

  3. 3 kOoDoO Mai 10, 2012 la 4:21 pm

    Multumesc! (cu o privire ok)
    BTW! I want that painting🙂

  4. 4 Luke Mai 12, 2012 la 7:57 am

    Furi energie ? De aia ajungeam acasa rupt dupa o noapte de club sau bile cu tine …..si lumea zicea ca beau prea multa bere :))

  5. 5 EsCa Mai 12, 2012 la 7:57 am

    Adica EsCa …luke de mai sus

  6. 6 EsCa Mai 12, 2012 la 7:59 am

    Fut*ui …am scris,nu a intrat ,am uitat sa-mi bag numele …rectific,ma las pagubas.

  7. 7 Beginner Mai 12, 2012 la 11:33 am

    Eu sincer iti multumesc pentru tot ce ai facut, o persoana ca tine rar gasesti in viata. Iti multumesc si tot respectul meu fata de tine.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


