Troll, part 3

(Sunt foarte, foarte curioasa daca vede asta cum reactioneaza.) Disclaimer: e un nene necunoscut, care mi-a dat add pe facebook. Nu-mi pasa de el, nici nu stiu cine e sau de ce mi-a dat add. Doar ma plictiseam si am vrut sa fiu troll. Disclaimer 2: canta unul pe afara „Plangeam cand ii vedeam…”

A inceput asa, si ptr ca a sters statusul, n-am cum sa fac print:( :
Statusul lui: „Multumesc celui care m-a sunat la 2:15 noaptea. Oamenii sanatosi dorm la ora aia”. V-ati prins de ce m-am luat, nu?:))

Apoi vine o discutie de genul asta:








Acum na, eu stiu ca-s destul de agresiva, si lumea normala e genul care daca vede ceva tace si trece mai departe. Da’ asa-s eu si asta e modalitatea mea de amuzament. Ma iau de oameni si le exploatez frustrarile cat pot, scotandu-le in evidenta defectele. Daca esti suparacios sau cu complexe d-astea, ca omuletul asta, n-ai cum sta pe langa mine, ca ai sa ai senzatia ca tot timpul am sa am ceva cu tine. Da’ eu sunt pasnica din fire…

Mi se trage de la grupul din liceu, cand tot timpul cautam sa ne „ardem” intre noi la replici. Ne-am spalat si noi pe cap cu 8 Mile, vorba cantecului. In fapt, discutiile astea contradictorii, si starea de alerta, sa-l prinzi intotdeauna pe celalalt cand greseste sau sa fii atent sa nu gresesti tu, e cel mai bun antrenament pentru creier. Razboiul in replici e trecut, chiar, ca una dintre modalitatile de invatare cele mai bune. La finalul lor, eu sunt la fel ca inaintea lor, doar daca partenerul de discutie nu cade in latura cealalta si face ca asta, incepe sa jigneasca. Asta face diferenta dintre oamenii inteligenti, care-s in stare sa perceapa ceva de genul asta si aia prosti: modul cum reactioneaza atunci cand nu au replica. Aia prosti au sa inceapa intotdeauna sa jigneasca atunci cand nu mai au argumente rationale (vezi nelutu).

Din pacate, rareori ma prinzi pe mine fara replica, si daca ai facut asta deja esti la inimioara mea, acolo, intr-un loc special. Da’ ce e mai rau e ca rari sunt si oamenii care pot sa faca diferenta intre atac si joaca de-a cuvintele si ideile. Eu nu atac, ca n-am nimic cu nimeni. Cu aia care am ceva nu discut, si gata.

Serios, incercati testul asta pe cei din jurul vostru: dati-le o replica atunci cand i-ati prins cu o greseala si vedeti-le reactia. E cel mai bun test de inteligenta asta, fuck RAVEN. Si e si mai scurt.

12 Responses to “Troll, part 3”


  1. 1 chrisdunny Mai 4, 2012 la 6:04 pm

    Timpul este irelevant, nu conteaza ora la care ne culcam atat de mult, conteaza ca dormim cel putin 8 ore (parca era recomandat).

  2. 2 d3vilbabe Mai 4, 2012 la 6:07 pm

    da, e in functie de bioritm. al meu, de exemplu, e de noapte. eu ma simt mult mai odihnita atunci cand dorm ziua decat atunci cand dorm noaptea. iar atunci cand se face intuneric incep sa am energie mai multa… chiar m-am sudiat la faza asta. noaptea imi functioneaza organismul mult mai bine. da’ daca lui i-a zis antrenorul ca numai oamenii nesanatosi nu dorm noaptea, na…cine suntem noi sa-l contrazicem?

  3. 3 chrisdunny Mai 4, 2012 la 6:11 pm

    Tu ai bioritm de SUA, unde daca nu ma insel, este -8gmt.

  4. 4 d3vilbabe Mai 4, 2012 la 7:29 pm

    da, m-am nascut in tara gresita, atata tot:))

  5. 5 EsCa Mai 4, 2012 la 7:38 pm

    Om mai calm ca asta nu am vazut de ani buni .Eu cedam la faza „si crezi ca toti sunt ca tine „.Iar la „esti putin sub nivelul discutiei ” te scoteam la o bere ,sincer .
    P.S. Ghici de ce …:D

  6. 6 d3vilbabe Mai 4, 2012 la 7:40 pm

    calm?:)) omul s-a agitat de la inceput… n-am pus eu discutia de la topic… si n-am spus nimic neadevarat… cum sa crezi ca daca tu patesti asa, toti patesc asa? e limitare asta.

  7. 7 nexya Mai 5, 2012 la 8:25 am

    de obicei barbatii fug de femeile puternice si inteligente , nu ma mira ca a zis ca o sa te ignore , e ceva de patesc si eu destul de des cand ziic ca am sa pun punct unui dialog in care nu am cu cine🙂 chiar cred toti ca noi ne dam rotunde ca suntem inteligente , dar nu inteleg ei diferenta intr-e inteligenta si bun simt , astea cauta acul in carul cu fan , una la care sa-i suceasca mintile sa o utilizeze si gata , chiar cred ei ca Noi credem ca tot ce zboara se mananca🙂 se inseala ca nu mai punem noi botul la versuri de vrajitor🙂

  8. 8 EsCa Mai 5, 2012 la 9:28 am

    Atunci eu sunt un zombi.Cand m-a intrebat nevasta-mea de ce m-am insurat cu ea i-am zis :Pentru creierul tau🙂.Dupa mine e cea mai buna replica care o poti zice .
    P.S. Mai inainte am incercat si „ca faci mancare buna ” /”ca ai multi bani ” ….am ramas fara sex o luna :)).

  9. 9 mephala Mai 8, 2012 la 3:46 pm

    @nexya

    Cand spui:
    „de obicei barbatii fug de femeile puternice si inteligente , „+
    ” chiar cred ei ca Noi credem ca tot ce zboara se mananca” +
    „e ceva de patesc si eu destul de des”

    este „inteligenta” sau „bun simt”?

  10. 10 nexya Mai 8, 2012 la 4:17 pm

    @ mephala …eu stiu ca toti ne nastem la fel , suntem diferiti dar gramul de cultura si cei sapte ani de acasa se cultiva in timp daca ai de la cine si daca iti doresti , sunt legate una de cealalta ,uneori te atrage simplitatea si nestiinta unei persoane , daca este haioasa si vesela si scoate o pasarica pe gura nu inseamna ca nu este o persoana placuta , ba din contra te face sa zambesti si sa memorezi intamplarea🙂

  11. 11 mephala Mai 8, 2012 la 5:44 pm

    simt ca ai vrut sa imi spui ceva dar avand in vedere ca noi, barbatii, nu suntem capabili sa facem diferente simple, nu crezi ca era mai bine sa imi raspunzi la intrebare inainte de a trece la rangurile superioare ale fineturilor?

    da, ai dreptate cand spui ca acel gram de cultura se cultiva in timp, dar pe langa asta se cultiva si din aproape in aproape, un exemplu in acest sens fiind faptul ca „intr-e” nu se scrie niciodata dezlegat.

  12. 12 nexya Mai 9, 2012 la 9:11 am

    ai dreptate🙂


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


