Sinucidere in foi

Vreau sa ma sinucid aruncandu-ma din stratosfera
Iar pana jos sa simt ca traiesc intr-o lume libera
Doar ca drumul pana la nori e o cale efemera
Si cand deschid ochii sunt doar la mine in camera.

Pe camera, as vrea sa pun fiecare imagine din mintea mea
Si vocea din cap ce uneori imi vorbeste in zeflemea
Iar pentru ca n-am cum, aleg sa scriu pe foi de catifea
Ca petalele unui fost trandafir, cazute acum pe dusumea

Vremea, se duce incet, strop dupa strop, fum dupa fum
Nu-i nimic, se spune ca fiecare isi alege propriul drum
Cand l-am ales pe-al meu a fost pe baza de visare si parfum
Nu-mi pare rau, viata e mai frumoasa cand o privesti de dupa scrum.

Oricum, cine n-ar vrea fie si o secunda doar, sa zboare
Sa vada cum se vede lumea de sus, de langa soare
Stim toti,gravitatia e mediocra, la fel ca o-nchisoare
Lipseste libertatea mintii si-asta doare.

Si moare, in fiecare zi cate o parte din mine
As vrea sa fac, cumva, tuturor sa le fie bine
Dar binele lor zace adanc ascuns in sine
Si tot ce scot afara are doar iz de suspine.

E bine, fie ei cei care refuza sa isi traiasca viata
Prin puterea comparatiei mie mi se lumineaza fata
Atunci cand ii privesc si pe ochi mi se-asterne ceata
Parca ce e bun sau rau isi pierde importanta.

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


