La casa cu fantome

Inca incerc sa ma hotarasc daca sa va spun filmul pe care mi l-am luat sau povestea adevarata. Primul e cu fantome adevarate, al doilea doar cu niste boscheti si noi printre ei. Si o imagine demna de filmele lui Tarantino sau de cartile lui Stephen King. Oricum, cert e ca daca n-am gasit fantome nici macar in casele bantuite, cu siguranta ele nu exista.

Iar ca idee, aseara, am ajuns sa vizitam o casa daramata si „bantuita”, vreo 10 oameni, dintre care doar 6 curiosi, fiecare pe filmul lui si toti pe acelasi film (if you know what I mean). Eu conducator de turma, ca eram cu mai multe cojones si cu o ranga in mana, restul eroi si ei, dupa mine. Totusi, dupa ce ne-am invartit printre daramaturi, am cedat moral de frica peretilor, ca aveam senzatia ca stateau sa cada peste noi. Am coborat, am sarit gardul inapoi, am terminat visinata si ne-am dus in treaba noastra. Altii au ramas si vad ca azi n-au urme de var peste ei. Ranga aia era arma principala, clar. :))

Asta a fost o experienta. N-am mai fost in vreo casa bantuita, pana acum, sa joc ascunsa. Sa fi spus cuiva unde ma duceam, nu ma credea nimeni, ca era noapte si nu mi se vedeau ochii. Oricum, e interesant sa gasesti oameni pe aceeasi lungime de unda cu tine. Ziceam ca dau refresh la anturaj? E ok, imi place sa descopar caractere noi, sa le studiez, sa isi dea armurile jos si sa aflu ce e dincolo de aparente. Problema apare dupa ce descopar tot ce vreau sa descopar, ca ma plictisesc repede. Ce ma fac eu atunci? Ca alte case bantuite nu mai stiu. Si odata ce ai simtit un anumit nivel de adrenalina, vrei din ce in ce mai mult, si ce e mai jos de asta nu te mai satisface. Of, cred ca am sa ma intorc la visul meu cu rulota si plecatul in lume. Da’ intai sa ajung sa-mi iau permisul… Nu? Pasi mici, de bebelus, ca omul simplu care sunt…

11 Responses to “La casa cu fantome”


  1. 1 nelu Aprilie 28, 2012 la 7:50 pm

    presupun ca varsta celor care teurmau nu depsea 20 ani….halal turma de…iezi

  2. 2 d3vilbabe Aprilie 28, 2012 la 7:51 pm

    E bine sa te simti superior?:))) Depasea lejer. E ok. Merci de grija.

  3. 3 nelu Aprilie 28, 2012 la 7:53 pm

    atunci erau de la 80 in sus, of mai mon cheri …cum e lumea asta

  4. 4 d3vilbabe Aprilie 28, 2012 la 7:55 pm

    Da, eram o gasca de batrani, incercam sa ne regasim tineretea. Nush cum e lumea ta, da’ a mea e super ok. Ma scuzi acum ca te las sa vorbesti singur, ma duc sa mai caut un strop de tinerete prin oras.

  5. 5 nelu Aprilie 28, 2012 la 7:57 pm

    iti recomand cresa din spate…cati ani ai mon cheri 28 ? oahhhh esti batrana

  6. 6 nelu Aprilie 28, 2012 la 8:01 pm

    stii cum e, la ce nu-ti place nu dai raspuns … vezi …fugi …da ai grija sa nu te impiedici..poate cazi in ceva …

  7. 7 nelu Aprilie 28, 2012 la 8:09 pm

    pisi daca iesi ma iei cu tine , ai te rog da dai tu sucu data asta …sunt vecinu de la unu , suni la usa ok…ala stii tu cine, ala….care te-a pus la colt, si daca nu suni sa te distrezi bine sa nu te tudi la nimeni in casa doar pt un suc si o acadea ok ….tu esti mult mai mult …esti importanta ….ai firma, masina , catei ….mai pe scurt o piti

  8. 8 d3vilbabe Aprilie 28, 2012 la 8:16 pm

    sunt curioasa: tu iti realizezi gradul sau chiar te consideri super destept si cum „mi-ai zis-o tu”?:)

  9. 9 nelu Aprilie 28, 2012 la 8:18 pm

    hai trage chiloteii pe tine, fugi in oras, da sa te speli bine ok piti

  10. 10 psy Aprilie 29, 2012 la 2:56 am

    salut. rar persoana ca tine. viata complicata. emancipare timpurie. nebunie. agonie. extaz. iluzie. citesti. scrii. analizezi. studiezi. //carti si oameni //. cauti talent si inteligenta. nu prea gasesti. e frumos acolo sus? stiu ca nu e. // traind in cercul vostru stramt/ norocul va petrece,/ ci eu in lumea ma simt/ nemuritor si rece//. si totusi… nimic nou. doar un produs al societatii ajuns pe raftul gresit. si maniaco-depresivi suntem toti. si spirit de artisti avem. doar dialecte diferite. poate ceea ce cauti vei gasi gandind mai „outside” decat „outside the box”-ul pe care il aplici. keep meditating. peace


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


