Oameni complicati, da’ complicati rau

Doua? Ba nu doua… trei faze am patit ieri de mi-au readus aminte cat de frumoasa e viata de om singur, fara sa fii nevoit sa suporti frustrarile si problemele celuilalt. Stiu ca intr-un cuplu ar trebui sa fii sprijin, la nevoie, dar unele faze sunt prea, prea…

Prima faza venea de pe cs, atunci cand a intrat o tipa, obisnuita de-a serverului, si a spus ca joaca repede, ca al ei e plecat la cumparaturi. Normal, bagacioasa, am tras-o de limba mai mult. Ii interzicea omul sa joace, pentru ca lui nu-i placea cs-ul. La intrebarea mea, „asa, si?” raspunsul a fost si mai halucinant: „pentru ca locuim impreuna, e mai complicat”. Ce Sfanta papadie sa fie complicat? Imi place, nu te afecteaza pe tine in nici un fel, joc, daca asta simt ca vreau sa fac. Nu? Se pare ca nu.

Si zilnic vad oameni care accepta sa fie tinuti in lesa de alti oameni. In special femei. Iar asta se intampla in 2012, cand s-ar presupune ca avem informatia si educatia la indemana, si ar trebui sa fie mai mult respect de sine.

A doua faza, din pacate, a venit de la un prieten, care a inceput sa-si verse stresul de la munca intai pe mine, apoi pe prietena lui… Mi-ar placea extraordinar daca as vedea oameni capabili sa-si delimiteze ariile, sa faca diferente si sa gandeasca logic, indiferent de cat stres ar avea. Eu am ramas calma, de exemplu, chiar daca a fost o faza de prost gust total. Am inteles, omul are o problema, de ce sa-i las problemele lui sa ma afecteze pe mine?

Apoi, ieri am ajuns putin prin Under. Aveam eu chef sa fiu singura, da’ nu in casa ca nu era de bine. Atat de mare era atitudinea mea anti-sociala incat atunci cand ma atingea cineva ma retrageam instinctiv intr-un colt. Lucru destul de dificil de facut la un moment dat, dupa ce s-a aglomerat. Spre dimineata a aparut un omulet, care sufera de un complex de superioritate. Si a inceput sa-mi povesteasca ce facea el cu o frantuzoaica… De ce, Sfanta Papadie, ai vrea sa povestesti ceva ce faci in pat? Ma rog, in buda, sau unde fusesera ei. Sexul e ceva normal, toata lumea il face. De ce il consideri motiv de lauda sau de povestit?

Mda, oameni complicati, ce isi complica viata si mai mult. Cand ea ar trebui sa fie atat de frumoasa si simpla… Cand momentul ar trebui sa fie singurul care conteaza si nu tot felul de probleme sau episoade ce au trecut deja. Cand fiecare ar trebui sa-l accepte pe celalalt exact asa cum e si cand momentul intalnirii ar trebui sa fie unul in care sa simti ca „ai ajuns acasa” si nu unul incarcat de tensiune si teama… Dar iarasi, ce stiu eu despre viata ca sa pot sa ma pronunt..?

23 Responses to “Oameni complicati, da’ complicati rau”


  1. 1 nelutu Aprilie 27, 2012 la 12:52 pm

    si partea buna a unei relatii unde e ?

  2. 2 d3vilbabe Aprilie 27, 2012 la 4:04 pm

    in dormitor:))) da’ daca nu e comunicare, ma indoiesc ca e ceva bun si acolo…

  3. 3 nelu Aprilie 27, 2012 la 6:12 pm

    si cum e cu postarea in care iti doresti si tu sa ‘plangi’ pe facebook… si cu puterea de a demonstra celorlalti ca te-ai lasat de fumat…instabilitate emotionala cred ca asa se numeste in termeni psihologic… am putin var, daca vrei ti-l inapoiez sa-l folosesti…ai pierdut …you are a loser mon cheri

  4. 4 nelu Aprilie 27, 2012 la 7:13 pm

    fugi mon cheri …. fugi

  5. 5 Beginner Aprilie 27, 2012 la 9:26 pm

    „A doua faza, din pacate, a venit de la un prieten, care a inceput sa-si verse stresul de la munca intai pe mine, apoi pe prietena lui… Mi-ar placea extraordinar daca as vedea oameni capabili sa-si delimiteze ariile, sa faca diferente si sa gandeasca logic, indiferent de cat stres ar avea. Eu am ramas calma, de exemplu, chiar daca a fost o faza de prost gust total. Am inteles, omul are o problema, de ce sa-i las problemele lui sa ma afecteze pe mine?”

    =)) ……. asa de multi iti place sa vorbesti fara sens si fara nici un adevar ….

  6. 6 d3vilbabe Aprilie 28, 2012 la 5:08 pm

    @nelutu: nu, importantule, dormeam. ce e cu ele? daca vreau sa ma las de fumat o fac ptr mine, nu ca sa demonstrez celorlalti ceva. am spus ca ma las ca sa ma ambitionez. m-am lasat, m-am reapocat. problem? iar ca sa incep sa „plang pe facebook” nu se mai poate, asa cum s-a spus si in postul ala. imi pare rau ca am cititori carora sa trebuiasca sa le traduc textele mele. abia asta ma face sa ma simt loser.

    @ adi: ah, ma scuzi ca ti-am gasit o scuza. inseamna ca asa esti tu, mai badaran si mai de prost gust. n-am sa mai gasesc, oricum.

  7. 7 nelu Aprilie 28, 2012 la 7:47 pm

    te dai cu var singura mon cheri,una spui azi alta maine

  8. 8 d3vilbabe Aprilie 28, 2012 la 7:50 pm

    Ia si reciteste pana intelegi ce-am vrut sa zic, si nu ma mai plictisi, ca n-am chef de tine azi. Merci.

  9. 9 nelu Aprilie 28, 2012 la 7:55 pm

    fugi, ca intotdeauana, cand nu stii sa joci un oc un spui ca nu e de tine, ca e rau ca…ca ..ca …

  10. 10 d3vilbabe Aprilie 28, 2012 la 7:57 pm

    N-ai tu nivelul potrivit sa joci un joc cu mine, asta-i. Le faci sa para de newbies, in timp ce tie ti se par foarte waw. Zi si tu, acum, cum sa ma joc eu, cu tine..? Incercam altfel: eu arunc batul si tu il aduci. E ok?

  11. 11 nelu Aprilie 28, 2012 la 7:59 pm

    din nou a iesit superioritatea din tine, dar asa cum spuneam fugi fugi ..harap alb… fugi..

  12. 13 nelu Aprilie 28, 2012 la 8:03 pm

    ce tare esti moaaaaa …nu vrei sa ma adopti atunci.. ma mangai ,ma perii imi mai dai o limba ….stii tu asa ca celorlati catei pe care i-ai avut

  13. 14 d3vilbabe Aprilie 28, 2012 la 8:17 pm

    imi pare rau, da’ mi-e frica de purici. tu asa faci? dai limbi cateilor?

  14. 15 nelu Aprilie 28, 2012 la 8:19 pm

    ai speli bine mon cheri doar ai experienta

  15. 16 d3vilbabe Aprilie 28, 2012 la 8:20 pm

    nush ce ai luat, da’ esti incoerent. schimba dealerul.

  16. 17 nelu Aprilie 28, 2012 la 8:23 pm

    aha am pricepu nu ai replica…stiu eu te-am vazut cum ‘spalai’ catelu si dupa aia il pupai pe ‘botic’ dar stai putin dar cine e catelu …. ham ham perversa mica ce esti

  17. 18 d3vilbabe Aprilie 28, 2012 la 8:24 pm

    ma bucur ca stii d-astea cu zoofilie. e trist sa vad, totusi, oameni care folosesc un comp da’ n-au invatat sa foloseasca o virgula…

  18. 19 nelu Aprilie 28, 2012 la 8:28 pm

    iete na virgula inteligenta virgula nu tu ai fost exmatriculata … repetenta , uf ce trsit e sa vad oameni de astia, ca care nu stiu de virgule si fac cacofonii , doamne ce trista e lumea, ce bine ma simt eu in spatele unui PC, cu multi ‘prieteni’..

  19. 20 d3vilbabe Aprilie 29, 2012 la 6:47 am

    colegu’, tie ti se vad frustrarile de la o posta, e ok :)) analfabet, frustrat si putin prost… cum e in lumea ta, acolo ?:)) te simti ok?

  20. 21 nelutu Aprilie 29, 2012 la 11:48 am

    colega , nu fi idioata, eu fac lucrul asta din distractie, cateodata din lipsa de ocupatie,cred ca e timpul sa te vezi putin in oglinda sa vezi ce persoana ‘murdara’ esti, tu nu ai nimic ‘inauntru’ esti doar un mic parazit pe lumea asta… si nu numai eu o spun, uita-ta in jurul tau si vezi cati sunt impotriva ta …cand doi,trei oameni iti spun ca esti idioata pai asa e …mon cheri

  21. 22 d3vilbabe Aprilie 29, 2012 la 1:49 pm

    cand doi, trei oameni spun ce spun doar sub puterea anonimatului iar in fata imi zambesc frumos, parera lor e nula ptr mine. si, in plus: colegu’, tu nu esti capabil sa pui o virgula corect, cum iti permiti sa-i faci pe altii idioti? si ia spune-mi, e chiar atat d plictisitoare viata ta de tot te fte grija de a mea? mahala.

  22. 23 Beginner Aprilie 29, 2012 la 4:02 pm

    arma prostului insulte, arata-ti fata cu adevarat


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


