Normalitate

„Tre’ sa vad un doctor, sa-i spun ca raul curge… Mai ales sa nu se culce, fiindca somnu-i cel mai dulce.”

Definitie: normalitatea este un set de reguli prin care se manifesta efectul de turma. E proprie, imi zacea ieri in inconstient si am cules-o de-acolo, imediat dupa discutia in care eu spuneam ca sunt fata cuminte zilele astea si Stefan radea de mine ca o zic ca si cum ar trebui sa fac un efort imens. Pai da, a fi „om cuminte”, normal, e echivalent cu un fel de post, doar ca ai voie sa mananci carne. Nimic din ce-i placut nu se potriveste definitiei de „a fi om cuminte”.

Zeci de placeri renegate, ca rau nu face nici una… Da’ cum normalitatea e in ochii privitorului, in ai mei eu sunt cea normala, cuminte. Ca imi ascult inconstientul mai ceva decat o ascultam pe mama cand eram mica.

In alta ordine de idei, m-am cam saturat de viata de om mare. Ma simt presata de societate si nu-mi place asta. Sunt anti-sociala, ce treaba are societatea cu mine? Ai mei demoni isi arata coltii ziua, ca noaptea n-am de-a face cu oameni, asa ca mai bine ma duc sa ma culc, sa ma trezesc diseara. Tre’ neaparat sa-mi gasesc coltul meu de lume, ca asa nu mai merge…

5 Responses to “Normalitate”


  1. 1 chrisdunny Aprilie 26, 2012 la 9:23 pm

    Normalitatea poate fi plictisitoare cateodata…defapt, de cele mai multe ori.

  2. 2 cl Aprilie 29, 2012 la 10:22 pm

    Is curios, care parte din „normalitate” te deranjeaza?:)
    Si eu cred ca sunt antisocial, nu prea am incredere in oameni …🙂

  3. 3 d3vilbabe Mai 1, 2012 la 8:58 am

    toata „normalitatea”…nu prea sunt adepta regulilor menite sa ne limiteze emotiile si dorintele.

  4. 4 cl Mai 1, 2012 la 11:52 pm

    Dar pune problema altfel. Unii gasesc fericirea violand, altii omorand … Avem nevoie de niste reguli. Dar care sa iti ofere si totusi libertate. Problema la noi(ca natie) e ca suntem tare indobitociti… Altii nu sunt asa…:)


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


