This wasn’t a good day for science.

-am vrut sa ma bag la somn pe la 12:00
-a aparut cineva care ma prinde in discutii
-am discutat pana pe la 7
-am vrut sa ma bag la somn 1 ora
-am avut un vis de m-am trezit fleasca, cu telefon de la tanti contabila
-a trebuit sa plec, buimaca, nedormita de sambata dimineata
-afara era innourat, m-am imbracat semi-grosut, desigur, in negru
-in 10 minute a aparut soarele
-am prins blocaje in trafic de am ajuns in o ora jumatate in tudor
-la banca am aflat ca tre’ sa dau bani, oh the heaven
-cand m-am intors a durat 2 ore
-am ajuns acasa, sa rezolv ultimele treburi si sa ma bag la somn.
-tanti contabila nu raspundea la telefon
-Lizu’ nu mai poate merge la The Mission
-am mai stat, m-am gandit sa bag niste haine la spalat, ca nu prea-mi functiona creierul pentru munca
-tanti contabila a raspuns la telefon, m-a anuntat ca e vremea de platit impozite
-s-a stricat masina de spalat, doua randuri de apa mi s-au intins prin toata casa, eu eram cu castile pe urechi, n-auzeam
-am strans apa rece vreo ora, au inceput sa-mi curga mucii.

…ce-mi mai rezerva ziua de astazi, oare? C’mon, hit me. Sunt pregatita pentru orice…

7 Responses to “This wasn’t a good day for science.”


  1. 1 nelutu Aprilie 23, 2012 la 5:26 pm

    O mica curiozitate; nu te doare inima sa platesti un contabil pentru un PFI sau PFA cand tu tai doar 10 15 facturi intr-o luna

  2. 2 seul Aprilie 23, 2012 la 8:57 pm

    poor little baby….cand altii or sa spuna ce probleme au, tu ai sa razi asa ca da-i tare inainte…2 ore de somn si esti fresh

  3. 3 nexya Aprilie 24, 2012 la 8:00 am

    vai de mine🙂 un necaz nu vine niciodata singur …Somn usor🙂

  4. 4 d3vilbabe Aprilie 24, 2012 la 8:38 am

    @nelutu: nu te doare inima sa faci pe desteptul si sa pici de bleg cand raspunsul il ai la doar un click distanta?

  5. 5 nelutu Aprilie 24, 2012 la 2:41 pm

    eu de exemplu imi fac singur contabilitatea asa ca cine e bleg, dar te inteleg , esti frustrata, nu ai ce-ti trebuie,altii sunt fericiti si pe tine te doare, ai vrea si tu, dar din pacate nu se poate…

  6. 6 nelutu Aprilie 24, 2012 la 2:43 pm

    dar daca ai nevoie de ajutor, te ajut cu cea mai mare placere, iti inteleg frustrarile

  7. 7 d3vilbabe Aprilie 25, 2012 la 9:21 am

    la pfa oricine isi poate tine contabilitatea.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


