De-ale altora

Nici o categorie n-ar fi la fel de rotunda ca Luna Plina daca n-ar fi incununata de un text care s-o defineasca in toata maretia ei. Glumesc, am chef sa scriu da’ n-am idei. Si nici de chestii serioase n-am chef sa ma ocup momentan. N-am chef nici macar sa-mi beau cafeaua cea de toate zilele pana la capat. Azi mi se pare prea amara, prea in alta cana, prea neagra. Si nu, n-am chef sa-i pun zahar. Si in totalitatea nechefului meu intrinsec dintr-un univers paralelipiped perpendicular pe creierul meu (nu, n-am tinut post) m-am decis sa aberez in stilul „scriu mult da’ nu zic nimic”.  Ca am observat ca se poarta…

In starea mea de „mi se rupe de lumea exterioara apartamentului meu” am coborat astazi sa-mi iau tigari. Ca da, cred ca m-am reapucat de fumat. Nu-s convinsa inca, pen’ ca n-a aparut dependenta de nicotina, da’ ce frumos se ridica fumul ala din tigara si cum ii simt lipsa cand nu-l vad… Si atat de panicata eram sa nu vad oameni ca am coborat pe scari doar ca sa nu cobor in lift cu un omustean care venea de sus. Si la magazin am stat 3 metri in spate pana si-a luat ala din fata mea ce avea de luat. Si cand m-am indreptat spre vanzatoare am facut un ocol mare, sa nu fiu in preajma lui.

Pai cum sa nu ti se ia de oameni cand, cu 2 minute mai devreme, aflandu-ma in mijlocul strazii, ca taranca, ca trecerea e la mama dracu’ si magazinul in fata blocului meu, se trezeste unul sa-mi faca educatie pietonala cu scheme de mers in zig-zag si intrat pe contra sens? El juca Ratele si vanatorii fake, pe carosabil ud, pe linie dubla continua. Jackie Chan, nu alta. Pe-a ma-tii ma, ca poate ma citesti. Mergi tu 500 de metri dus si 500 intors pana la trecere, noaptea, doar ca sa-ti iei tigari de la magazinul din fata blocului tau. Ca si astia cu marcajele nu mi-ar pune si mie o trecere mai aproape neam.

Foarte freaky, m-am trezit duminica, la 3 dimineata, sa ies din casa. Un’ sa iesi in prima zi de Pasti, la ora aia? In Underground, desigur. Desi mi s-a luat si de locul ala pana peste cap. In 5 minute, doi m-au intrebat daca-s d3v.  Am sa-mi fac un tricou, ca sa evitam, pe viitor, conversatiile inutile. „Da, eu sunt. Si ma doare fix in Sfanta Papadie de ce ai tu de zis, lasa-ma sa-mi simt momentul, aici.” Si Tweety ala verde de arata degetul mijlociu, de vroiam eu sa mi-l tatuez la un moment dat. Daca nu stiu ce stare de spirit am sa am peste 100 de ani si n-as vrea sa am un nemultumit tatuat pe sold, macar pe tricou sa fie.

Si cum ‘mnezeul si Pasca vietii reusesc eu sa fiu aia ciudata si intr-un bar de ciudati? Serios acum. Ce level de ciudatenie sa am? Zici ca m-am nascut pe ocolite si pe ascuns, atat de antisociala ma simt in ultimul timp. Am fugit de frica sa nu ma intalnesc cu doctorii de la Maternitate pana in fundul uterului maica-mii si dupa, cand s-au intors aia cu spatele, tusti si eu afara. Am sa o intreb cand am sa am chef sa raspund la vreun telefon. „Auzi, mama? Zi drept: nici tu nu stii cand m-am nascut, nu?”

Si alt motiv de nesuportat oamenii: intotdeauna ei aleg sa creada ce e mai rau, desi faptele spun altceva. Ca de obicei,  fata in fata, in realitate, sunt fata de treaba, simpatica, ok, tra la la. Nu, fratele meu negru, ei cred ce scrie pe blogul asta. Cel mai tare test de inteligenta: iti dau sa citesti blogul si dupa stai o zi cu mine. Sa vedem ce parere iti faci.  Daca e de rau, clar nu esti de-al meu. Daca e de bine, hai ca mai discutam. Pe cuvant de soim al patriei daca n-am sa fac asa.

Si vorbind despre ce e al meu… Renunt la tot. Nu-mi place asa, nu e de mine. Ma simt singura si al meu nu e prin preajma sa rezolve treaba asta. Bag ouale rosii, nu-i ok. Renunt la toti care nu-s acolo cand trebuie. Asa ca dupa ce ies din starea de anti-sociala, caut prieteni noi. Candva, pe viitor. Poate-i gasesc la Oficiul de pensii.

Iar maximul de atitudine antisociala ce l-am vazut azi a fost la doi omuleti, de erau impreuna la acelasi restaurant, si ei comunicau prin mesaje  pe Facebook. WTF?!

Ah, si asta imi defineste perfect starea de spirit: CTC – Scandal. O stiti, ca de fiecare data cand ma iau aiurea o pun p-aci.

1 Response to “De-ale altora”



Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


