O stare de spirit

E…astazi m-am trezit ciudat. Ca niciodata, fara chef de glume, fara chef de luat de oameni, fara nimic. Intelegeti de ce am sa refuz zilele astea sa discut. E una dintre perioadele alea, in care ma iau eu aiurea si nu discut, nu ies, nu nimic.

Iar pentru fanii mei din cs: de d-astia care dau din gura fara nimic solid in spate e plina lumea. Mai greu e sa fii civilizat si sa intelegi limita penibilului. Iar scrisul e o arta, da’ nu ma asteptam sa stiti voi asta. In rest, mult bine, cateii care latra si in rest sunt zero ma fac pe mine sa ma simt mai bine cu mine, prin puterea comparatiei. Radeti voi de oamenii care au cultura generala, ca am sa rad si eu atunci cand o sa va plangeti ca nu ati avut bani de platit rata pe weedshop din salariul de muncitor pe santier.

Am mai zis: eu tac, ca viata ne da peste nas la toti.

2 Responses to “O stare de spirit”


  1. 1 nexya Aprilie 18, 2012 la 9:51 am

    Exact , viata ne da peste nas la toti , indiferent de pregatire sau studii , important e sa fim oameni cu bun simt si sa nu avem nasul pe sus ca poate e lovitura mai greu de suportat🙂

  2. 2 seul Aprilie 18, 2012 la 1:13 pm

    Ca orice lovitura a vietii,” datu” peste nas vine cand te astepti mai putin…moment in care cultura si nivelul pregatirii fac diferenta…nu abandonati studiile in nici un moment al vietii voastre…e mai important decat rezistenta la vodka sau mai stiu eu ce mai consumati…:)


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


