Se intampla si pe la case mai mari

/Single again mode on. De ce? Io-te d-aia:

d3v: baaai ce faza mi-a facut omul
M: cine?
d3v: n-am mai patit de cand sunt asa ceva
d3v: X
M: oppa
d3v: „X: ploua afara
d3v: da
X: mai mergi undeva?
d3v: pai da, normal
X: fuck
X: eu nush ce sa fac
d3v: ..
d3v: pai na, sa-mi zici, ca sa stiu cum fac
X: …
X: i don’t know
d3v cum vrei ”
d3v: si aici a dat sign out
d3v: =))
d3v: ce emo ma simt
d3v: cum, fratele meu negru, sa-mi faca o faza d-asta?
d3v: zi si tu daca e normal. pai nu putea spune „nu mai merg”? tot ma deranja da’ mai putin decat asa
M: :))))
d3v: bp in ei barbati
M: te-a dat cu var
M: la modu fin
d3v: serios
d3v: e prima oara cand patesc asa ceva
d3v: si eu tocmai am dat cu flit unui (ceva functie, nu imi place sa ma laud, doar stiti:)) )
d3v: ca plm, merg cu X

In concluzie, mi-am luat-o maxim in seara asta. Well, tot spuneam eu ca la un moment dat are sa vina si vremea cand are sa se intoarca roata si are sa mi-o plateasca cineva pentru toate alea nasoale de le-am facut eu pana acum. Si din buna-vointa mea, ca tot e Invierea, o fac publica, sa se simta toti fostii de-mi sunt stalkeri pe blog razbunati. Mnu, da’ chiar e comic. Eu n-am mai vazut asa ceva pana acum, pe cuvant de soim al patriei. :))

/Single again mode off. Si-a spalat el pacatele, cumva.

0 Responses to “Se intampla si pe la case mai mari”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


