Conditii de joaca :(

Tot ce vreau e sa ma pot juca si eu, normal, ca toti copiii. Urmatorul pe lista de cumparaturi e un comp nou, ca nu se mai poate asa. Si un MX518. Sau macar sa-l fac pe-al meu. Si-un Steelseries ca pad. Oh, the heaven!

11 Responses to “Conditii de joaca :(”


  1. 1 EsCa Aprilie 13, 2012 la 7:47 pm

    Facem schimb ,dau un calc cu proc amd athlon dual core 3800+ (2,1 ghz) cu 4 gb ramm si pl video de 1 gb doar pentru alea 8 ms care le ai tu pe server .
    P.S. Pulsez cu un hard de 500 gb.

    P.S. 2 Spaniolii astia nu au fun ,nu joaca cs .Francezii au tot felul de mod-uri care te iau de cap iar italienii is bulangii (dau ban poponarii daca tragi mai bine )

  2. 2 d3vilbabe Aprilie 13, 2012 la 7:48 pm

    ce folos ca am 8 ms cand stau, in 2012, in 25 fps?:)))

  3. 3 chrisdunny Aprilie 13, 2012 la 8:09 pm

    choke 68, nu-i bine 🙂
    ps: daca vrei sa te joci, intra pe arena.indungi.ro; am admin acolo stam si de vorba daca o fi … daca vrei intrii si pe teamspeak :))

  4. 4 Cătălin Aprilie 13, 2012 la 8:35 pm

    Cred ca ai nervii tari din moment ce rezisti sa joci cu 25 fps

  5. 5 d3vilbabe Aprilie 13, 2012 la 8:55 pm

    am sa incerc. e bine sa ai cunoscuti admini pe serverele noi, mai ales la choke-ul ala. nu se stie ce capuri ciudate mai dau. :))

  6. 6 d3vilbabe Aprilie 13, 2012 la 8:55 pm

    da catalin. sunt un zen mergator.:))

  7. 7 d3vilbabe Aprilie 13, 2012 la 10:09 pm

    chris, am „vizitat” si eu serverul. intr-adevar seatat frumos, aveam doar rveo 2-3 choke. da’ nivelul de joc slab rau. ziceai ca-s buti la easy multi :/

  8. 8 nelutu Aprilie 14, 2012 la 7:54 pm

    monn cheri, as vrea sa stiu parerea ta, sigur cea de psiholog,despre modul de gandire a celor ce apartin religiei(cult,secta – ce-o fi) martorii lui ehova; asta in cazul in care ai avut vreun contact cu ei

  9. 9 d3vilbabe Aprilie 14, 2012 la 7:56 pm

    contacte am avut, da’ nu indeajuns incat sa remarc ceva specific.

  10. 10 nelutu Aprilie 14, 2012 la 8:05 pm

    deci nici o parere, oricum thank’s mon cheri

  11. 11 d3vilbabe Aprilie 14, 2012 la 10:03 pm

    mda, mai exista si chestii pe lumea asta despre care eu nu mi-am format vreo parere:))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


