Panica!!!

-Sunt pur si simplu prea multi…

-Si e prea cald

-N-am oxigen…

-E ok, respira profund…

-Ah, phiuuuuu.  Ah, phiuuuu…

-Gata, m-am linistit. Da’ tot sunt prea multi!

-Uite acolo un loc gol, du-te si danseaza in el.

-Da asta peste mine.

-Ma dau mai incolo.

-Iar vine Alex in sufletul meu…

-N-am loc sa ma misc…

-Ma duc pe scaun…

-N-am oxigen, in continuare.

-De ce vine asta sa vorbeasca?

-Nu vreau sa vorbim. Ma enerveaza. Nu ma vede ca vreau sa stau singura? Si asta se impinge iarasi.

-Asta din fata danseaza amenintatior. Daca se dezechilibreaza cade la mine in brate.

-Ce vrea Alex sa-mi spuna?

-Pfff, n-am chef acum, te rog eu, nu. „Lasa-ma o jumatate de ora singura, te rog.”

-A plecat. Ba nu. Vrea neaparat sa-mi spuna.

-De ce imi vorbeste acum de chestii serioase?

-Respira profund… Ah, phiuuuuu. Ah, phiuuuu. A terminat..

-Uite un loc gol.

-Iar vine Alex sa danseze pe locul MEU gol.

-De ce toti oamenii astia stau pe ringul de dans? Daca vrei sa stai te duci langa el, nu stai acolo. Poate vor altii sa danseze. Asta e nesimtire de-acum…

-Si Alex se uita la mine si danseaza. Si vine spre mine. De ce nu vrea sa ma lase singura? Doar stie ca in starea asta TREBUIE sa stau singura.

-Ah, phiuuu. Ah, phiuuu.

-Unde e Andrei? Nu stiu, nu ma intereseaza. Stau jos. Ah, phiuuu. Ah, phiuuu.

-Vai, iubesc piesa asta. Inchid ochii, dau scaunul mai deoparte si o traiesc.

-Ma bate careva pe umar.

-„Alex, vorbim dupa piesa asta, te rog”

-Iar ma bate pe umar.

-„Mai, te-am rugat dupa piesa asta!”

-„Nu ma intereseaza, ti-am mai zis de 1000 de ori sa ma lasi singura cand vezi ca vreau sa fiu singura”

-„Tot timpul cand ma vezi ca ma retrag in lumea mea, vii in sufletul meu!”

-„E prea mult, in pana mea!”

-Panica. Ah, phiuuu. Ah, phiuuu. Ma duc afara.

-Ce multi sunt si afara. Macar aici nu dau peste mine. Ah, phiuuu. Ah, phiuuu.

-De ce vin oamenii astia sa vorbeasca?

-Pe bune, tot ce vreau de la viata acum e sa fiu singura! Ah, phiu. Ah, phiu.

„-Oana, hai sa fim ok”

„-Ok.”

„-Da’ hai sa fim ok, imi cer scuze.”

„-Ok.”

„-Serios, vreau sa fim ok.”

„-Colegu’, ti-am zis de 1000 de ori ca suntem ok!!!”

„-Da’ sa fim ok…”

„-Pai suntem ok…”

„-Si totusi, sa fim ok”

-Ah, phiuuu. Ah, phiuuu.  „Suntem ok!!!”

-Ma duc sa dansez. Ma izbesc eu in ei, pana sa se izbeasca ei in mine.

-Ah, phiuuu. Ah, phiuuu. Ah, phiuuu. Gata, m-am calmat.

0 Responses to “Panica!!!”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


