Nu vor sa inteleaga…

A: si ca sa stai linistita in privinta asta ti-am confirmat cum stau lucrurile.
A.: nu sunt rece ca as avea impresia ca ai simtit tu sau simti ceva pt mine ci sunt rece fata de mine pentru ca eu simt pentru tine.
d3v: nu eram nelinistita, serios
A: nu m-am gandit ca ai fi acea prietena pentru ca am suferit de mine sperand ca mai simti ceva pt mine ci pentru ca ai fi cam singura femeie de care mi-ar pasa intr-un astfel de mod.
A: Bine.. am inteles, esti de piatra, vrei sa imi arati ca defapt esti din fier beton
d3v: nu vreau sa arat nimic. vreau doar sa intelegi ca eu sunt foarte ok si ca, in general, nu prea simt emotii. tine minte ca am iesit dintr-o relatie de 1 an, serioasa, si a doua zi eram in bratele tale, fara sa ma mai gandesc o secunda la el.
d3v: adica eu chiar nu simt foarte multe

Si nu e singurul… Toti fostii au senzatia ca exista sentimente ascunse, acolo, neimpartasite, ca sunt o emotiva neinteleasa in privinta lor. Tot timpul e aceeasi chestie. Chiar nu vrea nimeni sa inteleaga ca eu, pur si simplu, functionez dupa alte reguli si ca imi pot controla extraordinar de bine emotiile.

Le dau frau liber cat sunt langa ei, cu ei, insa in secunda doi dupa ce am terminat-o ei nu mai exista decat ca si persoane pe care le-am cunoscut care au loc sa-mi ramana prieteni buni, daca vor si pot. Din partea mea, nici o problema. Daca ne-a unit ceva impreuna inainte, e clar ca avem puncte comune sa ramanem prieteni. Asta e, nu ne-a stat bine ca si relatie. Da’ macar ca amici eu zic ca e ok.

Da-s singura care intelege asta. Eu vorbesc, eu aud. E chiar aiurea sa vad ca am irosit timp vorbind ceva ce nu e crezut nici cand faptele sunt evidente. Da fratii mei negri, aveti toti dreptate. Stiti mai bine decat mine ce e in capul meu si eu, de fapt, ii smiorcai incontinuu nasul sufletului meu de dorul vostru. Si de grija altora. Si nu, singura de care-mi pasa nu-s doar eu. Exact.

P.S: de ce toata lumea are impresia ca stie mai multe decat restul?

0 Responses to “Nu vor sa inteleaga…”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


