Despre oameni si societate, la 6 dimineata

Avem noi un stil mai alandala de a amesteca ideile, da’ le intelegeti voi, ca sunteti copii destepti.:P

A: Nici un cioban nu isi intelege oile
A: pentru ca nu are nevoie
A: intelege ca daca le da sa manance e ok.
d3v: pai eu ce zic? e singurul plan in care tu nu ai idei bune. da’ daca e sa il incluzi in ceva ce nu tine de el, atunci e ok
A: mi-am cam pierdut apetitul fata de oameni.
A: toti sunt ignoranti
A: puturosi
A: plini de ei
d3v: stiu, nici mie nu-mi plac. in schimb sunt fascinata de creierul lor si de puterea lui
A: suferinzi
A: barfitori
A: hiene
A: rechini
A: si alte mamifere
A: iar peste toate astea, de fiecare data imi dovedesc cat sunt de prosti.
A: sunt intr-adevar unele creiere care fac diferenta
A: dar prea putine.
A: 99,999% sunt junk
A: rasa umana nu este o padure care are si uscaturi
A: ci este un tufis din maracini printre care se mai zareste si cate o floare.
d3v: profund.
A: eu asa simt.
d3v: asa este
d3v: acum imi intelege si mie cineva scarba si repulsia fata de oameni, in general
A: din peste 300 de oameni din lista mea, doar 4 sau 5 persoane ar merita sa ii pastrez acolo pe bune.
A: mie imi pari foarte sociabila
A: nu am vazut sa ai repulsie
d3v: extinde putin ideea si vezi cati oameni ti-au trecut prin viata si cati ar fi meritat, intr-adevar
d3v: sunt sociabila ptr ca am nevoie de ei ca sa-mi hranesc spiritul, foamea de cunoastere
A: pai in viata asta am intalnit minim 100.000 de persoane si cred ca am comunicat cu peste un milion prin diferite forme.
d3v: asta nu inseamna ca ei, oamenii, imi fac placere. ci ceea ce extrag eu din relatiile alea
A: iar oameni pe care i-as iubi si pentru care as fi in stare sa fac orice, sunt putini. i-as putea numara pe degete clar.
d3v: da. de multe ori nici nu sunt. eu, de ex, n-am pe nimeni ptr asta

0 Responses to “Despre oameni si societate, la 6 dimineata”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :