Asa se face!

A: si poate ridici tot site-ul putin mai sus
A: sa se incadreze in 900px
d3v: da’ sa-mi gasesc timp ca nu mai lucrez mai mult de 8 ore pe zi
A: si restul timpului ce faci?
d3v: nush, ma relaxez. citesc o carte, ma plimb, beau o cafea, vad un film, scriu la carti, ies la o intalnire… ce fac oamenii dupa munca
A: da..
A: si asta o varianta
A: dar se pierde timp pretios
d3v: decat sa ma pierd eu iar, mai bine pierd putin timp
A: eu vorbesc care in ultima luna nu stiu daca am 30 de ore muncite
A: corect.
d3v: las’ ca nu-mi construieste nimeni statuie daca muncesc pana pic
A: acum daca te-ai regasit, fa orice e necesar sa nu te mai pierzi ca e pacat.
A: vezi ca nimeni nu te intelege
d3v: data trecuta cand am facut asta nu am primit decat reprosuri, deci nu.

0 Responses to “Asa se face!”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


