Oare de ce?

Am observat ceva ciudat la mine, in ultimul timp: de cate ori ies si eu ca omul sau stau la cioace, ma simt cat ma simt bine, hahai, vorbesc, ma distrez… si deoadata ma iau nasol si zic „hai ca eu am plecat”. De ce, nu stiu. Se rupe firul asa, instant. Ma grabesc sa plec, ma grabesc sa dau oamenii afara din casa dupa ce eu i-am invitat la o cafea, ma grabesc sa termin instant orice contact. Ca o mica sociopata ce sunt eu. N-am nimic cu oamenii, daca nu m-as lua eu aiurea chiar m-as simti bine, da’ daca asta-i starea ce pot eu sa fac acum..?

In alta ordine de idei, dati-mi idee ce-as putea sa fac cu pulpe de pui. Astept niste musafiri si vreau sa fiu si eu gazda, desi n-am talent deloc la asta. Asta e, nu putem fi buni la toate. Si totusi oamenii tre’ sa manance. Ceva mai putin sofisticat, ca am si un site de facut pana atunci. Idei? Si usor, neaparat. Haha, nu, fac cartofi natur si pulpe la cuptor si gata. Da’ nu stiam cum sa ma laud ca gatesc. Da’ totusi, daca aveti vreo idee mai buna… Si mai zic o data „idee” ca sa fie zen-ul total. Daca nu le am, macar sa le scriu.

1 Response to “Oare de ce?”


  1. 1 TAP Aprilie 5, 2012 la 1:41 pm

    sa nu le faci prea crocante :))


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


