Mnu.

Am un obicei prost. Data fiind natura mea de gamerita, munca mea din mediul online si prostul obicei de a imi folosi adresa de yahoo peste tot, ma trezesc cu tot felul de add-uri. Rareori intru in vorba cu omuletii si cand o fac ii iau din start dur, bataie pe replici. Daca al doilea cuvant n-a fost bun, dau imediat ignore. Daca e ok, il astept si pe al treilea. Asa se face ca mai dau si de oameni interesanti, cu care am ce vorbi.

Problema apare cand apare si prostul obicei despre care spuneam: cautatul id-ului pe google. Sigur, statistic, pe verificate: daca nu gasesti nimic despre id-ul ala, inseamna ca ceva e in neregula cu omuletul: ori e insurat, ori se da drept altcineva, ori e vreun criminal in serie, ori altceva. De bine nu-i. Ascultati aci ce va spune un omulet ce se invarte prin lumea online-ului de vreo 10 ani si…

1 Response to “Mnu.”


  1. 1 EsCa Aprilie 5, 2012 la 3:27 pm

    Damn (ca sa nu zic futu-i) ,am mai scris odata .
    Ai dreptate cu google search,daca nu apare e ceva dubios (ca mine ,insurat si serial killer).Daca apare ,sigur e un adolescent plin de hormoni sau un mosh cu o dubitza pe care scrie „Free candy”


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


