Aparente si perspective

E un omulet pe care tot il vad eu de ceva ani prin viata de noapte pe unde merg. Mi se parea vai de capul lui, total. Apoi mi s-a parut ca-l vad intr-un videoclip de la Specii. Candy. Am pus pauza sa ma conving. Semana, da’ eram atat de convinsa ca la cat de junkie e n-are ce cauta el prin videoclipuri preferate incat nici mutra lui pe video nu a reusit sa ma faca sa cred. Cand il vezi nu dai nici doi lei pe el.

Si l-am vazut la concert la Dragonu’. Apoi am auzit cand l-a chemat Dragonu’ pe scena. Cand a inceput sa cante deja eram WTF?! Prea tare omuletul.

Sambata eram cu niste amici prin Under, bineinteles. Si omuletul dansa in jurul unei sticle de bere, cu un anturaj nu doar suspect, da’ confirmat deja, mai ales prin intrebari de genul „Daca vrei, zi acum, ca nu mai stau mult.” Bineinteles, omul rupt total, ca altfel n-ai putea face scheme de dans in jurul unei sticle de bere.

Si il vede un amic, care il cunoaste de prin scoala generala. Si-mi face semn amuzat, la modul „Uite-l si pe asta.” La care zic eu „Asa cum e el, tu stii cat de bine canta?! Stii piesa de la Specii care iti place? E si el in video” La care amicul „Serios? Eu credeam ca e doar junkie, total.”.

Exemplul perfect de „Nu judeca un om dupa aparente, fiecare face ce stie mai bine ca sa supravietuiasca si sa razbata la lumina.”

Adica despre asta vorbeam. O pun pe asta ca e despre Iasi. 😛

sau asta, ca inteleg perfect ce zic ei acolo:

Si acum, oficial, am intrat iar in perioada mea de ascultat hip-hop romanesc. Cu d-astea am sa va plictisesc ceva vreme de-acum incolo. Da’ cum sa fie plictiseala cand descoperim poeti romani?:P

3 Responses to “Aparente si perspective”


  1. 1 sscorpie Aprilie 2, 2012 la 9:08 pm

    listen:)

  2. 2 d3vilbabe Aprilie 6, 2012 la 7:19 am

    Aaaaaaa!!!!!!!!!! De cand cautam piesa asta. O auzeam in Underground si nu stiam cum se cheama!!!!! Merciiiiiiii! Te iubesc in momentul asta!!! :))) Si uite cat de entuziasmata sunt :)) :*

  3. 3 sscorpie Aprilie 6, 2012 la 10:15 am

    :))cu placere.Mie imi da o stare aparte si m-am gandit ca o sa-ti placa.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


