N-am cu cine

Imi spunea C., daunazi, dupa ce mi-a citit blogul, ca „am si eu frustrari de doamne ajuta”. Da, eu le am si sunt constienta de ele, spre deosebire de multi. Da’ cand ma uit in curtea altora, ma jur ca ma simt mic copil pe langa ei. Am luat si eu o pauza de cioace de la munca, azi, si am stat la vorba cu un necunoscut pe Facebook. Omul vroia sa ma agate, eu vroiam sa-mi eliberez mintea de SEO. S-a antrenat la replici cu mine, a pierdut si a inceput sa spuna ca-l jignesc. Si asa e intotdeauna… Se baga in dueluri d-astea, nu fac fata si dupa se agita sa cada in picioare…

Pai mai copii, eu traiesc din cuvinte, chiar e atat de greu de inteles ca e mai rar cineva chiar sa poata sa ma faca la asta?

6 Responses to “N-am cu cine”


  1. 1 EsCa Martie 31, 2012 la 9:55 pm

    Ha ha ha ,inca unul ?Si cand i-am zis lui cristinel (sau nelutzu) sunt copii mici care vor sa se joace cu lupul din padure ai spus ca-s rau :))

  2. 2 EsCa Martie 31, 2012 la 9:56 pm

    ca* damn…

  3. 3 ioen Martie 31, 2012 la 11:29 pm

    sigur, pe teritoriul tau nu are nimeni cum sa castige,dar fata in fata te pierzi, nu prea stii sa legi cuvintele ,asta ai demonstrat-o zilele trecute nu-i asa pisi,cand aimti ca pierzi fugi …ce femeie curajoasa si plina de caracter

  4. 4 d3vilbabe Aprilie 1, 2012 la 12:12 pm

    nu stiu colegu’, eu zilele trecute am iesit doar cu amici si n-am avut nici o altercatie verbala cu cineva. da’ confunzi fuga cu „lasa-l in plata domnului ca n-am cu cine”, asta mai mult ca sigur. 🙂 Mai ales ca mie-mi place sa fac flotari mintale si sa intorc replica.

  5. 5 nelutu Aprilie 2, 2012 la 11:47 am

    fugi fugi harap alb, nu tu de dadeai desteapta ca stii cine e…doar vorba e de tine,esti ca un caine care latra si vrea sa para mare dar doar atat cu ltratul ramai

  6. 6 d3vilbabe Aprilie 2, 2012 la 12:05 pm

    asta venind de la omul care n-are tupeul sa-si spuna identitatea si sta si-mi trolleaza blogul de cateva luni?:))) e funny.


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


