Barbatii..

Mie imi plac barbatii care se simt importanti. Intr-adevar, bitches they come, they go, vorba lui Eminem. Problema e cand te simti prea important ca sa realizezi ca tu ai fost un bitch. Stiu ca e de neconceput, da’ hai sa o spunem mai matur: oricat de important ai vrea tu sa fi fost, n-ai cum. Sunt oameni care conteaza si o simt. Tu nu simti nimic, nu? Deci ai fost neimportant. Asa. Nu mai bine sa tii capul sus si sa n-o mai arzi cu „ce tare-s eu”? Ca pana una alta, eu nu zic nimic, altii imi duc lipsa. Ca femeile. Zic si eu, nu dau cu parul…

E…un post fara sens, pentru 99% dintre voi. Da’ cine are de vazut vede. O zic si eu subtil, ca daca-i zic in fata nu ma crede deloc. Intelegeti voi…

1 Response to “Barbatii..”


  1. 1 Stefan Martie 19, 2012 la 5:10 pm

    Asa imi zicea si unul din muistii mei patroni (pe un glas prietenesc ) : Hai, intoarce-te inapoi, mai am nevoie de oameni ca tine.
    – Coaie, tu tre sa-mi dai banii pe luna trecuta !
    (ragusise intre timp probabil, asa ca a ridicat tonul ) : CE BANI BA? Tu n-ai fost in stare sa faci nimic! Daca vrei banii vii si muncesti la mine.

    ma rog, vorba ta…


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


