Saraca….

Un nou level de Forever Alone…

Si eram eu cu Alex in Under, in seara asta. In fapt, am iesit la 2 cumparaturi si o cafea in Belfast. Ca am ajuns acolo e partea a doua… Si cum stateam noi si ascultam muzica buna (btw, miercurea e seara metal), deodata o gagica se ia de barman:

„De ce te uiti asa urat la mine?”

„…”

Mai stam ce mai stam, se schimba piesele, se face liniste, gagica tare:

„Cine vrea sa bea o bere?”

Toata lumea se uita la ea, la toti ploua… Urata nu era, doar ca nu vroia nimeni berea ei.

Vine langa coltul nostru si se ia de gasca de acolo:

„Hai ca am berea asta, ia-o tu”

„Nu, multumesc.”

„Hai, te rog”

Ala nu, ala nu, ala nu…

Ma intorc spre Alex:

„Stii de ce-mi place mie sa vin in Underground atat de mult?”

„?”

„Pentru ca orice tampenii as face eu si oricat de aiurea m-as simti, aici pot sa vad ca sunt altii mult mai distrusi decat mine pe lumea asta.”

Si cam asa e… Pe langa ei, eu ma simt chiar perfect. Deci, pentru un boost de incredere maxim, mergeti in Underground, stati la bar si observati oamenii de-acolo. Garantat, va veti simti mult mai bine cu voi.

2 Responses to “Saraca….”


  1. 1 EsCa Martie 15, 2012 la 10:10 pm

    Poate ca nu era urata ,dar daca avea herpes labial cine dracu’ se baga la berea ei ?


Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Top Clicks

  • Niciunul
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


