Deci s-ar putea…

d3v: cat costa de amenajat un studio?
Eddy: hmmm
Eddy: ajunge
Eddy: iti dai seama
Eddy: chestia e ca te invarti intre..
Eddy: 15 – 25 mil
Eddy: depinde ce scule iei
Eddy: poti si cu 10
Eddy: dar mic-ul nu e fenomenal
d3v: mi-as face un studio si as cauta tinere talente d-astea… si dupa as incerca prin tot ce se poate sa-i promovez
d3v: daca as avea destui bani
d3v: si nu numai din hip hop
d3v: din orice gen
Eddy: pai gandeste-te ca asta vreau si eu
d3v: chiar si scris
Eddy: eu am planuri mai mari de atat
Eddy: sa fac capitala hip hop aici in iasi
Eddy: :))
d3v: ei, eu nu visez asa irealist
d3v: da’ 25 mil nu-s chiar atat de multi bani, totusi
d3v: si o cambuza s-ar gasi de impachetat cu cofraje
Eddy: da iti dai seama
Eddy: dar trebuie cambuza
d3v: moara gigel, in balcon la mine ii bag pe toti=)

Ce-ar fi daca cineva s-ar gandi sa faca mai mult decat sa stea si sa se planga ca talentele se pierd? Sa fie in fiecare oras cate un studio d-asta, cu usile deschise pentru oricine, dispusi sa ii ajute, fara bani sau cu banii pe urma… Sa ii promoveze si sa se lupte cu ei sa le faca loc in urechile si difuzoarele ascultatorilor…

Si eu un fel de Marthin Luther King: „I have a dream…”

0 Responses to “Deci s-ar putea…”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Oldies But Goldies

Categorii

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Oameni plictisiti :


